تاریخ انتشار: 1400/12/25 23:05
کد خبر: 24540

اختصاصی/ پرسپولیس - استقلال/ قهرمانی لیگ از دربی ۹۸ می گذرد

حساسیت دربی ۹۸ به حدی است که برنده‌ آن خیلی از اتفاقات را رقم می زند. اگر استقلال برنده‌ شود، راه قهرمانی اش بسیار راحت تر و همواره تر می شود و اگر هم پرسپولیس به برتری برسد، به یک قدمی صدر جدول می رسد و آبی ها را تحت فشار می گذارد تا صدر جدول را از چنگ آنها دربیاورد.
اختصاصی/ پرسپولیس  -  استقلال/ قهرمانی لیگ از دربی ۹۸ می گذرد

بدون شک، مهمترین مسابقه سال ۱۴۰۰ دیدار استقلال و پرسپولیس است که نتیجه اش در قهرمانی نقش اصلی را بازی خواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته اند که با پیروزی در این مسابقه بزرگ می توانند، یکه تاز قهرمانی در لیگ بیست و یکم قرار بگیرند و جام را از چنگ سرخپوشان جدا کنند. هرچند روی کاغذ، هم پرسپولیس و هم سپاهان و حتی چند تیم دیگر شانس قهرمانی دارند، ولی بعید است این استقلال با روندی که در پیش گرفته ( در صورت پیروزی در دربی ) شانسی را به دیگر تیم ها بدهد و جام بیست و یکم را نگیرد.

اما برد، پرسپولیس در دربی این تیم را به یک قدمی استقلال می رساند و منتظر یک لغزش دیگر از آبی ها می ماند تا به صدر جدول برسد. قطعا تیمی که اولین باخت را به صدرنشین تحمیل کند، روحیه دوچندانی به دست می آورد و مدعی جدی قهرمانی می شود. شاگردان گل محمدی به خوبی می دانند، شکست‌ در بازی مهم آنها را از رسیدن به جام دور می کند و باید بپذیرند، قهرمانی این فصل به تیم دیگری خواهد رسید.

 اگر بخواهیم نیم نگاهی‌ هم‌ به نفرات دو تیم داشته باشیم؛ شرایط هر دو تیم از لحاظ بازیکن بسیار خوب است و دو سرمربی برای انتخاب ترکیب از نفرات آماده ای برخوردار هستند. گرچه در بعضی از پست ها، هم مجیدی و هم گل محمدی دچار تردید هستند، ولی ضعف آنچنانی در هر دو تیم به چشم نمی خورد و هر تیمی که کمترین اشتباه را مرتکب شود، برنده‌ زمین خواهد شد. حال اینکه دربی منتهی‌ به جام جهانی و حتی قهرمانی را کدام مربی می برد و جایگاهش را مستحکم تر می کند، پنجشنبه همین هفته مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5zka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک مقایسه ساده بین گل‌محمدی و مجیدی