تاریخ انتشار: 1400/12/26 02:25
کد خبر: 24531

پرسپولیس برنده بازی با استقلال است/ قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به احتمال برد این تیم در دربی پایتخت گفت: قهرمان لیگ برتر را بازی پایانی مشخص می کند.
پرسپولیس برنده بازی با استقلال است/ قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود

محمد پنجعلی درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی 98 پایتخت گفت: هر روز که به بازی دربی نزدیک می‌شویم من مطمئن‌تر می‌شوم که پرسپولیس توان برد استقلال را بیشتر پیدا می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادعای خود در این خصوص افزود: کادر فنی پرسپولیس به تناسب لازم برای بازیکنان خود رسیده است. اردوی تیم بدون حاشیه تشکیل شده است و فکر می‌کنم ذهن آنها آماده بازی شده است.

وی در خصوص احتمال شگفتی در ترکیب دو تیم تاکید کرد: لحظه لحظه دیدار دربی پر از شگفتی است. بیشتر از اینکه کدام بازیکن وارد میدان می‌شود ذهن آنها باید آماده بازی بزرگ باشد.

پنجعلی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس در صورت شکست مقابل استقلال باید قید قهرمانی را بزند یادآور شد: به هیچ وجه! بازی‌ها تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و من فکر می‌کنم همه چیز در هفته پایانی مشخص خواهد شد.‌

مدافع پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه چه کسی می‌تواند بهترین گزینه برای حضور در قلب دفاع این تیم باشد، تصریح کرد: من به خودم اجازه نمی‌دهم در حیطه فنی اظهار نظر کنم. یحیی گل محمدی بهتر از هر کس می‌داند بازیکن با تجربه وارد میدان کند یا اینکه جوانان با انگیزه را در زمین قرار دهد. قطعا برای او مهم‌ترین موضوع در چینش ترکیب بازیکن، انتخاب آماده‌ترین ها است و با اسم‌ها کاری نخواهد داشت.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بهترین نمایش را در بین تیم‌های فوتبال باشگاهی ایران دارد. آنها هماهنگی همیشگی خود را به دست آوردهاند و فکر می‌کنم کسی نمی‌تواند مقابل این تیم دیگر قد علم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxaoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تمرین پرسپولیس برای دربی بعد از جلسه فنی