تاریخ انتشار: 1401/01/05 15:20
کد خبر: 24217

نمره قبولی برای کنعانی زادگان در میدان کره

در روزی که اغلب ملی پوشان فوتبال ایران در فرم همیشگی خود نبودند، محمدحسین کنعانی زادگان یکی از بهترین بازیکنان در دیدار برابر کره جنوبی بود.
نمره قبولی برای کنعانی زادگان در میدان کره

تیم ملی ایران پس از مدت ها در دیدار برابر کره جنوبی طعم تلخ باخت را چشید. شکستی که می توان برای آن دلایل زیادی برشمرد و در این میان یکی از مهم ترین دلایل عملکرد ملی پوشان در سطحی پایین تر از کیفیت همیشگی آنها بود. در این میان اما یکی از بازیکنانی که  توانست نسبتا بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد محمدحسین کنعانی زادگان بود.

مدافع تیم ملی پس از بازی های خوبی که در جمع پرسپولیسی ها از خود به نمایش گذاشت از فوتبال ایران جدا و راهی لیگ ستارگان قطر شد و توانست فصل خوبی با پیراهن تیم الاهلی دوحه پشت سر بگذارد. او که از باثبات ترین بازیکنان سال های اخیر تیم ملی محسوب می شود در دیدار برابر کره جنوبی موفق شد چند بار دروازه تیم ملی را نجات دهد که مهم ترین آنها در نیمه دوم اتفاق افتاد.

کره ای ها که راه دروازه ایران را در پیش گرفته و موج جدیدی از حملات خود را در زمین رقیب طراحی کرده کرده بودند، چیزی نمانده بود تا با یک ضربه غافلگیر کننده و خطرناک توسط کاپیتان خود دروازه ایران را برای سومین بار باز کنند اما ضربه ستاره کره ای ها توسط کنعانی برگشت داده شد تا شکست تیم ملی سنگین تر از قبل نشود.

نکته مهم دیگری که در بازی مدافع سربندری تیم ملی در دیدار برابر کره به چشم می آمد به بازی سازی او برمی گردد که چند بار باعث به وجود آمدن حملات موثر برای تیم ملی شد که البته هیچکدام از آنها به ثمر ننشست تا این فاکتور از بازی کنعانی به چشم نیاید، آیتمی که هرچند در بازی این بازیکن پیش از این نیز به چشم می خورد اما در بازی با کره پررنگ تر از قبل تر بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qayaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کنعانی‌زادگان: می‌خواهم لژیونر شوم/ آرزویم در ایران تمام شده است

کره صفر طلایی اسکوچیچ را پاک کرد
پایان شکست ناپذیری تیم ملی با دراگان؛