تاریخ انتشار: 1401/01/06 20:01
کد خبر: 24167

امیدواری سیدحسین به حضور برابر لبنان

با توجه به تشریفاتی بودن دیدار برابر لبنان، سیدحسین حسینی امیدوار است که در این بازی به میدان برود.
امیدواری سیدحسین به حضور برابر لبنان

 سیدحسین حسینی که از نیم فصل دوم لیگ قبل روند رو به رشدی را آغاز کرد، در لیگ بیست و یکم دوباره توانست به دوران اوج خود تحت هدایت وینفرد شفر برگردد و در این دوره از رقابت های لیگ برتر، سطح کیفی بالایی را از خود به نمایش گذاشته است.

درخشش حسینی در لیگ کنونی سبب شد تا دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرند تا نام دروازه بان استقلال را وارد فهرست نفرات مورد نظر خود برای دو دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی کنند و حسینی جایگزین نیازمند شد.

پس از دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی که با شکست دو بر صفر ملی پوشان همراه بود، اشتباه امیر عابدزاده روی گل سون هیونگ مین سبب شده تا برخی گمانه زنی ها درخصوص احتمال تغییر دوباره در درون دروازه تیم ملی شکل بگیرد.

حسینی که در لیگ امسال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در صدر جدول بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ بیست و یکم قرار دارد، در تمرینات تیم ملی بسیار پرانگیزه و شاداب ظاهر شده و امیدوار است تا در دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی برابر لبنان، فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد.

باید دید اسکوچیچ و دستیاران او برای دیدار روز سه شنبه از میان سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی، کدامیک را برای حضور در قفس توری تیم ملی انتخاب می کنند. حسینی برای به دست آوردن نظر مثبت کادرفنی، رقابت سختی با امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند خواهد داشت.

 سیدحسین حسینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5oab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان استقلال در تیم ملی/ حسینی مزد درخشش های خود را گرفت
سید حسین، جانشین نیازمند