تاریخ انتشار: 1401/01/09 18:36
کد خبر: 24076

اسکوچیچ: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم/ به شایعات توجهی نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید اجازه خودنمایی را به لبنان نداده‌اند.

اسکوچیچ: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم/ به شایعات توجهی نمی‌کنم

دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل لبنان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از آغاز صحبت در خصوص مسابقه، باید از همراهی و همدلی افرادی که در این دو دور کنار ما بودند و ما را در اردوهای بحرین و بعد از آن همراهی کردند و باعث شدند ۲۵ امتیاز کسب کنیم، تشکر کنم.

وی ادامه داد: اجازه ندادیم حریف خودنمایی کند و از ابتدا توانستیم برتری خود را در زمین به نمایش بگذاریم. صحبت بیشتری درخصوص بازی ندارم و بازیکنانم خیلی خوب و حرفه‌ای برخورد کردند و می دانستیم که می توانیم برنده باشیم. از هواداران هم که آمدند و از تیم ملی حمایت کردند ممنونم.

اسکوچیچ در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه تا آغاز جام جهانی قطر و صحبت با فدراسیون برای ارائه برنامه‌هایش گفت: فکر می‌کنم بازی کردن جلوی تیم های قوی برای ما لازم است تا به جواب ابهامات موجود برسیم. فدراسیون هم فکر می‌کنم کنار ماست و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی در خصوص هم‌گروه‌های احتمالی ایران در جام جهانی قطر گفت: در مورد روند آماده سازی تیم صحبت کردم، گفتم قرار است چطور پیش می‌رویم اما باید منتظر قرعه کشی در ۳ روز آینده باشیم. آنچه من ترجیح می‌دهم اهمیتی ندارد و باید ببینیم خدا برای ما چه رقم خواهد زد. باید مشابه با تیم‌های هم‌گروهمان بازی دوستانه انتخاب و برگزار کنیم. این موضوع به تیمم خیلی کمک می‌کند.

اسکوچیچ در خصوص شانس بازیکنان لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: سطح تیم ملی بالاتر از چیزی است که در لیگ وجود دارد، اگر بازیکنان لیگ برتری انتظارات را برآورده کنند چرا که نه؟ ۲ سال است که لیگ را بررسی می‌کنیم و امیدوارم جوانان خودشان را نشان دهند. اینکه بازیکنی بتواند خودش را به تیم ملی برساند به آنها و تلاششان بستگی دارد نه من.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه‌ریزی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی گفت: انتظارات بالایی از این تیم داریم، قرار نیست به صعود به جام جهانی کفایت کنیم. سعی کردم به بازیکنانم هم این موضوع را منتقل کنم.

وی افزود: متاسفانه عملکرد بازیکنان در لیگ برتر راضی کننده نبوده‌ است. نکته‌ای که می خواهم در خصوص مربیان و باشگاه‌ها بگویم، این است که مربیان بازیکنان را آماده تر کنند. این مستلزم ارتباط مستمر من و مربیان لیگ برتری است تا شرایط برای بازیکنان بهتر و بهتر شود.

اسکوچیچ در خصوص بقا روی نیمکت تیم ملی گفت: من به شایعات توجهی نمی‌کنم. با توجه به قراردادم با قدرت به کارم ادامه می دهم. خوشحالم که بعد از ۲ سال مجالی برای منتقدان مهیا شد تا حرف‌هایشان را بزنند. آمار ما و تعداد بردهای ما، عملکردمان را نشان می‌دهد و به این مسائل حاشیه‌ای پرداختن خنده دار است و به آنها فکر نمی‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399al7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی ایران در سید دوم قرعه کشی جام جهانی قطر؟