تاریخ انتشار: 1401/01/13 16:22
نقاط ضعف مس را تشخیص داده‌ایم
کد خبر: 23891

دلتنگی ساغلام برای هواداران تراکتور

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش برای کسب نتیجه مطلوب مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.
دلتنگی ساغلام برای هواداران تراکتور

ارطغرول ساغلام در نشست خبری قبل بازی با مس رفسنجان گفت: فرارسیدن ماه رمضان را به تمام مسلمانان تبریک می‌گویم. انشاالله تمامی دعاها و روزه‌هایشان مورد قبول خداوند باشد. پس از بازی فردا، به دلیل برگزاری لیگ قهرمانان آسیا که با ماه رمضان مصادف شده است، بازی‌ها به مدت یک ماه تعطیل خواهد بود.

او ادامه داد: با مدنظر قراردادن تعطیلات اخیر، تنها یک بازی در طول ۴۵ روز انجام خواهیم داد که این موضوع برای مربیان، بازیکنان، هواداران و تمامی افراد فعال در زمینه فوتبال، ناخوشایند است.

ساغلام با تاکید بر اینکه تداوم و استقرار دو فاکتور مهم برای موفقیت در فوتبال است، گفت: به همین دلیل متولیان امر باید راهکاری برای تعطیلات طولانی مدت پیدا کنند.

سرمربی تیم تراکتور درباره شرایط مس تاکید کرد: تیم مس رفسنجان را آنالیز کرده‌ایم و این تیم ویژگی‌های برجسته‌ای دارد؛ به عنوان مثال دو بازیکنشان از نظر گلزنی و پاس گل جزو بهترین‌های لیگ برتر هستند که به این موضوع باید دقت شود. این تیم در کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی هم دارد که سعی کرده‌ایم تشخیص دهیم. فردا سعی خواهیم کرد جلوی نقاط قوت حریف را بگیریم و از نقاط ضعف‌شان، به نفع خودمان استفاده کنیم.

او در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، بیان کرد: اکبر ایمانی، سعید واسعی و رضا دهقانی مصدوم هستند و هادی محمدی نیز از بازی با مس محروم است.

ساغلام با بیان اینکه بازی با مس برای ما روز متفاوتی است گفت: پس از مدت‌ها در ورزشگاه یادگار امام و مقابل هواداران پرشورمان بازی خواهیم کرد که این موضوع به ما هیجان می‌دهد. در فوتبال ایران و تبریز، استادیوم یادگار امام و طرفداران پرشور تراکتور استثنایی هستند. می‌دانم که دل طرفداران برای تراکتور و فوتبال تنگ شده است و این موضوع را هم می‌دانم که هواداران از دقیقه اول تا پایان بازی، به تیم کمک کرده و انرژی بازیکنان را بالا خواهند برد. انشالله با کمک هواداران بازی خوبی ارایه کرده و سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5onn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 راکی قاضی دیدار تراکتور و مس