تاریخ انتشار: 1401/01/16 15:45
کد خبر: 23757

پاس‌گل مربیان استقلالی به فرهاد؛ گرفتن (4+16) امتیاز از پرسپولیس

رضا عنایتی و امیر قلعه‌نویی این فصل از پرسپولیس نباختند و علیرضا منصوریان یکی از 2 شکست فصل این تیم را رقم زد.
پاس‌گل مربیان استقلالی به فرهاد؛ گرفتن (4+16) امتیاز از پرسپولیس

 کمکِ سرمربیان استقلالی لیگ برتر به فرهاد مجیدی ادامه دارد. امشب هوادار با رضا عنایتی موفق شد مثل بازی رفت، پرسپولیس را متوقف کند. کاری که در همین فصل، امیر قلعه‌نویی هم موفق به انجامش شده بود. علیرضا منصوریان دیگر سرمربی استقلالی لیگ هم یکی از 2 شکست این فصل پرسپولیس را رقم زده است. استقلال علاوه بر اینکه با فرهاد مجیدی 4 امتیاز از 2 دربی رفت و برگشت از پرسپولیس گرفت، 16 امتیاز هم بخاطر متوقف شدن پرسپولیس مقابل سرمربیان استقلالی، جلو افتاد و شانس قهرمانی‌اش بیشتر شد. سرمربیان استقلالی لیگ، دست به دست هم دادند تا فرهاد مجیدی و استقلال قهرمان شوند.

امیر قلعه‌نویی: 4 امتیاز

اولین دیدار خانگی که پرسپولیس در این فصل پیروز نشد، به تقابل مقابل گل‌گهر سیرجان مربوط می‌شود. مسابقه‌ای که شاگردان قلعه‌نویی بر اساس آمار «متریکا»، امید گل بالای یک داشتند و پا به پای پرسپولیس جنگیدند. در بازی برگشت، نتیجه دیدار رفت تکرار شد و هر تیم، یک گل زد. در بازی برگشت گل‌گهر هم شوت و هم شوت در چارچوب بیشتری زد و 2 امتیاز دیگر از پرسپولیس گرفت.

رضا عنایتی: 4 امتیاز

پرسپولیس انتظار داشت یکی از راحت‌ترین مسابقاتش را مقابل هوادارِ تازه لیگ برتری شده تجربه کند. برخلاف انتظار، این شاگردان عنایتی بودند که در بازی رفت، 2 مرتبه از پرسپولیسِ میزبان پیش افتادند. پرسپولیس در نهایت در وقت‌های اضافی گل تساوی را زد و از شکست فرار کرد. در بازی برگشت هم، تلاش پرسپولیس برای فرار از چالش تساوی پس از دربی ناکام بود و دوباره موفق به شکست هوادار نشد، تا عنایتی هم در این فصل مقابل پرسپولیس شکست‌ناپذیر باقی بماند.

علیرضا منصوریان: 3 امتیاز

یکی از 2 باخت این فصل پرسپولیس را علیرضا منصوریان رقم زد. سرمربی که در 5 بازی قبل از آن هیچ گلی به پرسپولیس نزده بود و 4 مسابقه را هم باخته بود. تا اینکه بالاخره در بازی برگشت، از اشتباهات حامد لک استفاده کرد و پرسپولیس را در آبادان با 2 گل شکست داد. منصوریان با این برد، پرسپولیس را وارد چالش جدیدی کرده بود.

رسول خطیبی: 3 امتیاز

رسول خطیبی که در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کرده بود هم در این فصل از پرسپولیس امتیاز گرفت. او در هفته سوم، اولین شکست فصل یحیی گل‌محمدی را رقم زد.

داود سیدعباسی: حداقل 2 امتیاز

داود سیدعباسی یکی از یاغی‌های فوتبال ایران بود و بعد از استقلال، پیراهن پرسپولیس را هم پوشید. سیدعباسی در لیگ برتر 46 مرتبه پیراهن استقلال را به تن کرد. سیدعباسی در کمال ناباوری موفق شد با پدیده انتهای جدولی، پرسپولیس را متوقف کند. آن هم در حالی که 10 بازی از 13 مسابقه قبلی‌اش را باخته بود. این دو، در هفته 29 دوباره با هم بازی می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd59n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنکینگ برترین مربیان جهان/منصوریان بالاتر از برانکو