تاریخ انتشار: 1401/01/22 22:57
کد خبر: 23463

عذرخواهی هواداران استقلال از داور

هواداران تیم فوتبال استقلال در پایان ۹۰ دقیقه مسابقه از داور عذرخواهی کردند.
عذرخواهی هواداران استقلال از داور

دیدار تیم های استقلال و نساجی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

*اواسط نیمه دوم هواداران نساجی با تشویق ایسلندی از تیم محبوبشان حمایت کردند.

*دقیقه۷۷ بازیکن استقلال موقعیت عالی گلزنی در شش قدم حریف را با زدن توپ به بالای دروازه از دست داد تا افسوس شدید مجیدی را در پی داشته باشد. سرمربی استقلال در این صحنه بطری آب خودش را به زمین‌ کوبید.

*سرنگونی بازیکن نساجی در محوطه جریمه استقلال و در دقیقه۹۰، اعتراض شدید اعضای نساجی را در پی داشت. داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد اما سرمربی نساجی در اعتراض به داور چهارم اعتقاد داشت بازیکن استقلال باید کارت می‌گرفت. پس از این حقیقی با واکنش خود مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد تا با بیرون رفتن توپ، بازی‌ متوقف شود. در این لحظه نیمکت نشینان نساجی شدیدا اعتراض کردند و این اعتراضات در و عصبانیت شدید الهامی، در نهایت منجر به اخطار گرفتن سرمربی نساجی شد.

*پس از این اتفاقات، بازیکن نساجی در برخورد با بازیکن استقلال به زمین افتاد تا اعتراض شدید هواداران استقلال را درپی داشته باشد. استقلالی‌ها معتقد بودند بازیکنان حریف به بهانه مصدومیت مدام وقت کشی می‌کنند. در این صحنه فرهاد مجیدی بطری آب خودش را شوت کرد!

*در ثانیه های پایانی وقت های تلف شده نیمه دوم شوت صابر حردانی بازیکن استقلال پس از برخورد به تیرک افقی دروازه نساجی به زمین برگشت. استقلالی‌ها که در این صحنه معتقد به گل بودند به شدت به داور اعتراض کردند و هواداران این تیم نیز شروع به فحاشی کردند اما سپس آن‌ها با جویا شدن مرور تصویر آهسته از خبرنگاران، متوجه شدند که این توپ وارد دروازه نشده به همین خاطر با شعار داور دوست داریم به عذرخواهی از قاضی میدان پرداختند.

*در نیمه اول هم بازیکنان نساجی یک بار تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآوردند.

*در جریان اعتراضات استقلالی‌ها به داور، حرکات عجیب و غریب صالح مصطفوی قابل توجه بود. ضمن اینکه ساکت الهامی از رفتار اعضای تیم استقلال ابراز تعجب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oanev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک جدید به استقلال ؛ شکایت رسمی سرخ ها از استقلال به دلیل استفاده از رودی ژستد و کوین یامگا