تاریخ انتشار: 1401/01/22 23:01
کد خبر: 23462

شکست استقلال در ضیافت پنالتی‌ها/ نساجی با درخشش حقیقی جشن صعود گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفت.

شکست استقلال در ضیافت پنالتی‌ها/ نساجی با درخشش حقیقی جشن صعود گرفت

تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 20:30 امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم نساجی دست به کار بزرگی زد و با درخشش علیرضا حقیقی حریف خود را شکست داد.

آبی پوشان شروع هجومی در این دیدار داشتند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند دروازه مهمان مازندرانی خود را باز کنند اما یک بار علیرضا حقیقی و یک بار هم کم دقتی امیرحسین حسین زاده اجازه رسیدن به گل را به آنها نداد. در این دقایق استقلال تیم برتر میدان بود و در حضور تماشاگرانش برای رسیدن به گل تلاش می کرد. دقیقه 24 صابر حردانی در موقعیتی عالی تا درون محوطه جریمه استقلال پیش رفت و ضربه ای را به سمت دروازه زد که توپش پس از برخورد به تیر عمودی دروازه دور شد تا یک فرصت عالی از نساجی گرفته شود. در ادامه استقلال بود که برای رسیدن به گل حملاتی را روی دروازه مهمان خود طراحی کرد اما دفاع خوب مازنی ها این اجازه را به شاگردان فرهاد مجیدی نداد که به گل برسند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

11

 
 

در نیمه دوم و در دقیقه 55 شوت مهدی‌پور در میانه راه به حسین‌زاده رسید اما ضربه این بازیکن در موقعیتی خطرناک در دستان حقیقی جای گرفت. فرار و شوت حسین‌زاده در دقیقه 57 با واکنش حقیقی راهی کرنر شد. در دقیقه 76 نفوذ آمانوف و ضربه او با واکنش حقیقی همراه بود. در دقیقه 77 سانتر صالح حردانی و ضربه آمانوف از بالای دروازه حقیقی بیرون رفت. در ثانیه های پایانی ضربه پای چپ حردانی به تیر دروازه نساجی برخورد کرد. تلاش دو تیم برای گلزنی در پایان 90 دقیقه بی ثمر بود و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه اول اتفاقی رخ نداد اما در دقیقه 113 ارسال حردانی روی دروازه نساجی با ضربه سر آرمان رمضانی وارد دروازه نساجی شد اما قبل از آن عراب براقی به نشانه خطا روی بازیکن حریف گل را مردود اعلام کرد که همین تصمیم با اعتراض شدید فرهاد مجیدی مواجه شد و در نهایت تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9zdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه دیدار استقلال - نساجی| لباس قرمز نساجی روی اعصاب استقلالی‌ها/ سکونشینی شجاعی و حضور یک نیمه‌ای سوریان + عکس