تاریخ انتشار: 1401/01/27 00:03
کد خبر: 23274

کارگرجم: استقلال گذشته را فراموش کند/ وقتی تیم ببازد، این ناراحتی‌ها پیش می‌آید

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید از حواشی دوری و اتفاقات گذشته را فراموش کنند.
کارگرجم: استقلال گذشته را فراموش کند/ وقتی تیم ببازد، این ناراحتی‌ها پیش می‌آید

اکبر کارگرجم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و وضعیت استقلالی‌ها پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: به نظر من داور وقتی قضاوت درستی نداشته باشد، این اتفاقات رقم می‌خورد. قضاوت داور در مسابقه استقلال مقابل نساجی، بازی را خراب کرد. با یک داور خوب می‌توان خوب بازی کرد در غیر اینصورت مشکلاتی رقم می‌خورد. نباید اشتباهاتی رقم بخورد که باعث شکست تیم‌ها شود. وقتی تیم ببازد، این ناراحتی‌ها پیش می‌آید. وقتی تیم‌ می‌برد، همه به سوی کارهای خودشان می‌روند. برخی‌ها منتظر هستند تیم ببازد و انتقادات آغاز شود.

او ادامه داد: استقلال باید آرامش داشته باشد. این بازی دیگر گذشت و داور هم هیچ کاری نمی‌تواند بکند. استقلال باید به بازی‌های خودش فکر کند. آبی‌ها بازی‌های سختی در رقابت‌های لیگ برتر در پیش دارند و تیم باید خود را برای قهرمانی آماده کند.

کارگرجم درباره 6 بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ نمی‌توان پیش‌بینی کرد. یک موقعی است تیم خوب بازی می‌کند اما امتیاز لازم را به دست نمی‌آورد. استقلال باید از موقعیت‌ و فرصت‌های خود در بازی‌ها استفاده کند و روی حساب و کتاب بازی کند. استقلال باید چند بازیکن مشخص داشته باشد که بتوانند بازی‌ها را برای تیم دربیاورند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: استقلال نباید به گذشته خود فکر کند و باید همه چیز را فراموش کند. تیم باید به آینده خود و 6 بازی پیش روی خود فکر کند تا قهرمانی را به دست بیاورد. در غیر اینصورت سرنوشتش مثل تیم پرسپولیس در این فصل از مسابقات می‌شود. تیم‌های لیگ برتری هم در حال حاضر قدرتمند هستند و نباید استقلال هیچ تیمی را دست کم بگیرد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت: من به قهرمانی فکر نمی‌کنم. من به فکر بازی خوب استقلال هستم. اگر استقلال خوب بازی کند، می‌تواند نتیجه مورد نظر را به دست بیاورد. استقلال مقداری حاشیه دارد و باید این حاشیه‌ها کنار گذاشته شود و نباید به این چیزها توجه کرد تا آبی‌ها بتوانند نتیجه لازم را به دست بیاورند و به موفقیت برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qban

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احتمال برد آبی‌ها در داربی زیاد است
کارگرجم: به استقلال خیلی امیدوار شدم