تاریخ انتشار: 1401/01/28 12:56
کد خبر: 23213

خداحافظی با ۴ بازیکن استقلال در پایان فصل؟

فرهاد مجیدی تمدید قرارداد با مدافع ملی پوش را در اولیوت باشگاه قرار داده است.
خداحافظی با ۴ بازیکن استقلال در پایان فصل؟

در میان بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با استقلال به اتمام می رسد به جز سیلوا که تکلیفش تمدید قراردادش با اتمام فصل مشخص خواهد شد وضعیت ۵بازیکن دیگر استقلال به‌همراه مهدی‌پور نیز برای فصل بعدی هنوز روشن نیست. چشمی، غلامی،رمضانی، مهری و غفوری بازیکنان بدون قرارداد استقلال هستند. مهدی پور هم اگرچه قرارداد دارد اما او با فعال کردن بند فسخش میتواند از جمع ابی ها جدا شود.

 

سال گذشته نیز در این مقطع از فصل تعداد زیادی از بازیکنان در لیست تمدیدی‌ها حضور داشتند اما باشگاه و کادرفنی ترجیح دادند کار را به پایان فصل بکشند که البته خوب به‌یاد داریم که در آن زمان بر سر ماندن یا رفتن عده‌ای از بازیکنان مانند قایدی، موسوی، دانشگر، مطهری، مظاهری و حسینی چه حاشیه‌هایی به وجود آمد تا آبی‌ها از همان پیش‌فصل کار را با جنگ و جدل و حاشیه آغاز کنند.

با این حال شرایط استقلال امسال از این لحاظ بهتر از سال گذشته است؛ چراکه برخی بازیکنان نیمکت‌نشین مانند مهری، چشمی، رمضانی و حتی وریا غفوری به آن صورت در پازل تفکرات تاکتیکی مجیدی قرار نداشته و تنها عارف غلامی است که ماندن یا رفتن وی می‌تواند معادلات ترکیب آبی‌ها و به‌خصوص خط‌دفاعی این تیم را تحت‌الشعاع قرار دهد. با این حال طبق شنیده‌ها، برخی اقدامات غیررسمی برای تمدید قرارداد با آن‌دسته از بازیکنانی که احتمالا در لیست تداوم همکاری با استقلال قرار بگیرند قرار است به‌زودی آغاز شود، هرچند به‌نظر نمی‌رسد این‌دسته از بازیکنان به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد نه بگویند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8lp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی و داوران علیه یکدیگر؛ استقلال در تنگنا؟