تاریخ انتشار: 1401/01/29 11:59
کد خبر: 23169

چرا مجیدی به خارجی‌های استقلال مرخصی نداد؟

4 بازیکن خارجی استقلال در تعطیلی تمرینات به کشورهایشان نرفتند.
چرا مجیدی به خارجی‌های استقلال مرخصی نداد؟

تمرینات تیم استقلال بعد از دیدار با نساجی در جام حذفی فوتبال به مدت 5 روز تعطیل شد. با اینکه معمولا در روزهایی که تمرینات تعطیل می‌شود خارجی های تیم ها چند روزی به کشورهایشان می‌روند تا استراحت کنند اما اینبار درباره 4 بازیکن خارجی استقلال چنین اتفاقی رخ نداد.
رافائل سیلوا، کوین یامگا، رودی ژستد و عزیزبک آمانوف چهار بازیکن خارجی استقلال هستند که از سوی فرهاد مجیدی مجوز ترک ایران را دریافت نکردند و طی 5 روز گذشته در تهران حضور داشتند. مجیدی حتی به رافائل سیلوا مدافع برزیلی که مقابل سپاهان هم به دلیل محرومیت غایب است نیز مرخصی نداد و او نیز در ایران ماند.
این 4 بازیکن روز گذشته نیز همزمان با شروع تمرینات در کنار سایر بازیکنان کارشان را شروع کردند و برای بازی های آینده استارت زدند. 
با توجه به حساسیت 6 بازی آینده برای استقلال و اهمیت این موضوع که آبی ها بعد از کنار رفتن از جام حذفی باید در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسند، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به خارجی هایش مرخصی ندهد تا این بازیکنان درگیر مسائل تاخیر در بازگشت و غیبت چند روزه در تمرینات نشوند و از روز اول شروع تمرینات کنار تیم باشند.
گفتنی است؛ گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال تنها خارجی‌ای است که ایران را ترک کرده و قرار است روز چهارشنبه به تهران برگردد و کارش را با آبی پوشان از سر بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqvlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استراحت یک روزه مجیدی به بازیکنان استقلال