تاریخ انتشار: 1401/01/29 12:07
کد خبر: 23168

محکومیت تراکتور و ذوب‌آهن

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های لیگ برتری تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان را محکوم کرد.
 محکومیت تراکتور و ذوب‌آهن

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت توحید رستم‌پور از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 208 میلیون و 480 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 545 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت مهدی نادری‌نسب از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 293 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ شش میلیون و 387 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 307 میلیون ریال، قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت رضا شریفی از باشگاه ملی حفاری ایران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 74 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیون و 613 هزار و 200 ریال، بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 630 میلیون و 55 هزار و 908 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 92 میلیون و 602 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت یدالله صادقی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ شش میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرضا خزایی‌فر از باشگاه خوشه طلایی ثنا ساوه، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت باشگاه وچان کردستان از باشگاه ذوب‌آهن و غزاله بنی‌طالبی، کمیته وضعیت، دعوی خواهان را مستند به بند 11 ماده 11 آیین دادرسی مردود اعلام کرد.

* در پی شکایت حمید خدابنده‌لو از باشگاه چوکای تالشیان، این باشگاه به پرداخت 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ شش میلیون و 540 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدرضا مولایی از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 525 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 445 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمدرضا غلام از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون و 578 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت مصطفی چراغیان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 180 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون و 924 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3worlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه ذوب‌آهن علیه کمیته داوران؛ دست از سر ما بردارید!