تاریخ انتشار: 1401/02/02 18:54
کد خبر: 23009

11 بازیکن احتمالی سپاهان مقابل پاختاکور

محرم نویدکیا در مصاف برابر پاختاکور آنطور که در نشست خبری بیان کرد تمامی نفراتش را با شرایط خوبی در اختیار دارد.
11 بازیکن احتمالی سپاهان مقابل پاختاکور

در دیدار قبلی برابر التعاون که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، شاهد دو تغییر محسوس در ترکیب طلایی پوشان بودیم که یکی بیرون رفتن شهریار مغانلو از ترکیب اصلی بود و دیگری اضافه شدن مسعود ریگی به یازده بازیکن اصلی تیم. دیگر تغییر قابل توجه تیم نیز اینکه فرشاد احمدزاده پس از مدت‌ها بار دیگر به عنوان وینگر چپ بازی کند.

در دیدار برابر پاختاکور که در چارچوب دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم برگزار می‌شود نیز به احتمال زیاد شاهد تغییراتی خواهیم بود که یکی از تغییرات احتمالی می‌تواند بازگشت عزت پورقاز به ترکیب اصلی باشد؛ بازیکنی که در مصاف رفت برابر التعاون به جای نژادمهدی وارد زمین شده بود، ولی اخراج در دقیقه 10 سبب شد تا دوباره جای خود را خیلی زود به نژادمهدی بدهد. مابقی بازیکنان همان‌هایی خواهند بود که در 4 بازی اخیر نیز حضوری ثابت داشته‌اند.

در خط میانی علاوه بر حضور مسعود ریگی که نمایش قابل قبولی را پس از چند هفته مصدومیت مقابل التعاون داشت، امکان حضور یاسین سلمانی که او هم چند هفته‌ای می‌شود از آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده، اصلا دور از انتظار  نیست. با این وصف احتمالا سروش رفیعی که روز گذشته در نشست خبری همراه با نویدکیا حاضر شده بود، برای اولین مرتبه در این مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد تا استراحتی هم کرده باشد.

درنهایت به بخش تهاجمی سپاهان می‌رسیم؛ جایی که همواره طی این فصل ابهام بزرگی در رابطه با استفاده همزمان از شهریار مغانلو و شهباززاده و یا حضور یکی از آنها در زمین مسابقه وجود داشته است. این ابهام در مصاف با پاختاکور نیز تا پیش از اعلام فهرست یازده بازیکن اصلی تیم پابرجاخواهد ماند، ولی با توجه به اینکه شهریار در بازی قبلی نیمکت نشین بود، شاید اینبار اگر قرار به انتخاب یکی از میان این دو نفر باشد، این سجاد شهباززاده باشد که در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد.

نکته مهم دیگر در بخش تهاجمی طلایی پوشان اصفهانی حضور پررنگ و تاثیرگذار میلاد جهانی در نیمه دوم دیدار برگشت برابر التعاون بود؛ موضوعی که شاید شانس حضور او را به عنوان بازیکن ثابت بیشتر از قبل کرده باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پاختاکور:

رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

دیدار سپاهان و پاختاکور از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان آغاز می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdvl5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد و سپاهان تاکنون چقدر پاداش و کمک هزینه گرفته‌اند؟