تاریخ انتشار: 1401/02/03 19:57
برگی از تاریخ؛
کد خبر: 22957

دبل فرهاد مجیدی هم کار تمام نکرد

استقلال سال ۸۷ سه مربی را دید تا ‌قهرمان جام حذفی شود، ولی مرد اول این تیم بی‌شک وحید طالب‌لو بود.
دبل فرهاد مجیدی هم کار تمام نکرد

فصل ۸۷-۸۶ استقلال یکی از پر حاشیه‌ترین فصول تاریخ این باشگاه است.آنها لیگ را با ناصر حجازی آغاز کردند، با فیروز کریمی ادامه دادند و در نهایت با امیر قلعه نویی قهرمان جام حذفی شدند.

آنها چهارده سال قبل و در روز سوم اردیبهشت سال ۸۷ در حالی‌که همچنان فیروز کریمی را به‌عنوان سرمربی بالای سر تیم می‌دیدند، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر راه آهن به دردسر افتادند و در حالی‌که برابر این تیم دو بار عقب افتاده بودند، با گل‌های فرهاد مجیدی که به‌عنوان بازیکن ذخیره به جای محسن یوسفی وارد زمین شده بود به بازی برگشتند و در نهایت روی درخشش  وحید طالب‌لو که سه پنالتی تیم راه آهن را گرفت به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و رقیب فولاد در این مرحله شدند.

طالب‌لو که قبلاً برابر ذوب آهن در اصفهان هم در ضربات پنالتی منجی استقلال شده بود، همین وظیفه را در اهواز برابر فولاد به انجام رساند تا استقلال با هدایت قلعه نویی با غلبه بر داماش گیلان قهرمان جام حذفی شود.

در تصویر شادی بازیکنان استقلال در کنار طالب‌لو در روز به یاد ماندنی او  و حتی بهترین تورنمنت او دیده می‌شود. او در آن رقابت‌ها و در ضربات پنالتی، هشت پنالتی را گرفت تا نقشی مهم در قهرمانی استقلال داشته باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdv8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن روشن: فرهاد زود عصبانی نشود