تاریخ انتشار: 1401/02/06 09:44
کد خبر: 22848

مشخص بود این بازیکن تعصبی به پرسپولیس ندارد

پیشکسوت تیم فوتیال پرسپولیس گفت: مدیران ورزشی و چه غیر ورزشی لطمات جبران‌ناپذیری به مجموعه بزرگ پرسپولیس وارد کرده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.‌
مشخص بود این بازیکن تعصبی به پرسپولیس ندارد

جواد منافی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چه مدیران ورزشی و چه غیرورزشی لطمات جبران‌ناپذیری به مجموعه بزرگ پرسپولیس وارد کرده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.‌ این اتفاقات سال‌هاست در پرسپولیس رخ می‌دهد و همیشه شاهد سوء مدیریت افراد مختلف در مسائل مالی هستیم. ای کاش مدیران پس از جدایی مورد مواخذه قرار گیرند و دلیل به وجود آمدن مشکلات مالی زیاد برای باشگاه را از آن‌ها بپرسند، نه اینکه خیلی راحت و بدون دردسر کسی پاسخگو نباشد و از باشگاه برود.

وی در خصوص جدایی رضا اسدی در پایان فصل عنوان کرد: اسدی بازیکنی بود که با وجود حضور در اروپا، زیاد به او بازی نمی‌رسید. اینکه چطور جذب پرسپولیس شد بهتر است کادرفنی پاسخ این ابهامات را بدهد. واقعأ بازی‌های خوبی انجام نداد و انتظارات را برآورده نکرد. طبیعی هم است آن‌هایی که اینطور می‌آیند خیلی راحت هم بروند، زیرا نسبت به پرسپولیس تعصب خاصی ندارند و تنها برای پول است که به اینجا می‌آیند. از ابتدا هم مشخص بود که حضورش در تیم‌مان کوتاه مدت خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه فصل آینده باید پرسپولیس چه بازیکنانی را جذب کند، تاکید کرد: در ابتدا بستگی به ۶ بازی آخر فصل لیگ برتر دارد که باید انجام دهند، اما چون مشکلات یک یا دو مورد نیست باید فکر اساسی برای فصل آینده انجام دهند. لیستی که کادر فنی مشخص کرده و در اختیار مدیرعامل باشگاه گذاشته تا آن بازیکنان برای فصل آینده پرسپولیسی شوند. اینکه چه بازیکنانی بروند به نظر نهایی کادرفنی بستگی دارد، اما خود هواداران می‌فهمند و متوجه هستند چه کسانی انتظارات را برآورده نکردند. انتظار ما تشکیل پرسپولیس قدرتمند برای فصل آینده است تا برای رسیدن به تمام عناوین بجنگد.

بیشتر بخوانید:

هافبک پرسپولیس به شرق آسیا می‌رود؟

منافی در خصوص اینکه ممکن است یحیی گل‌محمدی در پایان فصل از این تیم جدا شود، چه نظری دارد، بیان کرد: در هر صورت حرف و حدیث زیاد است، اما در ابتدا باید ۶ بازی را به اتمام برسانند تا پس از آن درباره شایعات اظهار نظر کرد. اما متاسفانه با وجود اینکه مسابقات لیگ برتر در جریان است و برخی ایجنت‌ها به دنبال این هستند تا با بازار گرمی و استفاده از نام پرسپولیس، نفرات خودشان را جا به جا کنند.

وی افزود: تکلیف کادرفنی به نتیجه‌گیری در این فصل بستگی دارد. اما امیدوارم خود کادرفنی و مدیرعامل بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند. امیدوارم پرسپولیس در ۶ بازی پایانی خود نتایج خوبی بگیرد، زیرا همه نگران هستند و ان‌شاءالله اتفاق خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

آمریکا شکل بهتری نسبت به جام جهانی ۹۸ دارد

وی درباره گروه تیم ملی فوتبال در جام‌ جهانی تصریح کرد: همه فکر می‌کنند گروه B ساده است، اما بر عکس گروه خیلی دشواری برای ایران خواهد بود، زیرا همه بازی‌ها در این گروه سخت است. تیم انگلیس در چند سال اخیر عملکرد بی‌نظیری از خود ارائه کرده است. آمریکا در رنکینگ جهانی شرایط بهتری از ما دارد و از نظر تیمی شکل بهتری نسبت به جام جهانی ۱۹۹۸ دارد. اگر تصور کنیم دوباره توانایی شکست این تیم را داریم کاملأ اشتباه است. بازی با هر کدام از تیم‌هایی مانند اسکاتلند، ولز یا حتی خود اوکراین همه سنگین است.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: باید اردوهای ایده‌آلی برای تیم ملی داشته باشیم و کنار تمرینات نیز بازی‌های دوستانه قوی تدارک ببینیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبول در جام جهانی قطر بگیریم. بازیکنان خوبی در ترکیب تیم ملی حضور دارند و اگر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد می‌توان به اتفاقات خوب در قطر امیدوار بود.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ لیاقت حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: انتظار همگان از اسکوچیچ این بود تا تیم ملی را به جام‌جهانی برساند و وقتی این کار را انجام داده چرا باید تغییر صورت گیرد؟ البته فکر می‌کنم دیگر زمانی نیست تا یک مربی جدید روی کار بیاید و محتمل‌ترین چیز این است که او در کنار تیم ملی باشد. به نظرم مربی دیگری در کوتاه مدت نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ak9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی ترابی: فکرش را نمی‌کردم رویای حضورم در پرسپولیس به تحقق بپیوندد