تاریخ انتشار: 1401/02/09 12:06
کد خبر: 22688

جشن قهرمانی فراموش نشدنی حقیقی با حضور پدر

علیرضا حقیقی پس از پایان بازی فینال و وقتی همه اعضای تیم نساجی با شور و حال خاصی برای بالا بردن جام آماده می‌شدند با پدر خود دیدار کرد.
جشن قهرمانی فراموش نشدنی حقیقی با حضور پدر

پس از سوت پایان بازی فینال و صادر شدن حکم قهرمانی نساجی، جشن برای برخی بازیکنان این تیم خانوادگی شد. بازیکنانی که فرزندان‌شان در استادیوم بودند آنها را برای مراسم قهرمانی کنار خود آوردند اما این جشن برای دروازه‌بان بلند قامت تیم قهرمان با حضور پدرش حال و هوای خاصی داشت.

حقیقی با نساجی بهترین سال بازی خود پس از بازگشت به ایران را تجربه کرد‌. او که در فینال هم یکی از برترین بازیکنان تیمش بود نقش پررنگی در قهرمانی نساجی با سه کلین شیت متوالی داشت و حالا در اوج محبوبیت بین مازندرانی‌ها به سر می‌برد.

گلر سابق تیم ملی ایران که یکی از سوژه‌های جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه آزادی بود پس از بازی شیرینی دوچندانی را در جشن قهرمانی تجربه کرد. پدر علیرضا که از جایگاه بازی را تماشا می‌کرد پس از سوت پایان به زمین آمد و فرزند خود را در آغوش کشید.

بوسه پدر بر صورت علیرضا حقیقی و همچنین گپ و تبریک‌های صمیمانه آنها روی نیمکت ورزشگاه باعث ثبت تصاویر جالبی در حاشیه قهرمانی مازندرانی‌ها شد.

ya41sm4h

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5vpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک بزرگ حقیقی به پرسپولیس

حقیقی: ژستد پایش را آورد تا به صورت من بزند
هرگز هواداران را تحریک نکردم