تاریخ انتشار: 1401/02/11 11:58
کد خبر: 22608

فرصت ویژه برای حامد پاکدل/ عبدی از تمرینات منع شد

با اتفاقات پیش آمده در اردوی سرخ‌ها، شانس حامد پاکدل برای بازی در ترکیب پرسپولیس بالا رفته است.
فرصت ویژه برای حامد پاکدل/ عبدی از تمرینات منع شد

پرسپولیس فصل را در خط حمله با مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل به عنوان مهاجم تخصصی آغاز کرد و در هفته‌های اخیر نیز یک مهاجم ازبک به لییت سرخ‌ها اضافه شده است. عیسی پیش از نیم فصل مصدوم شد و پس از آن برای بازگشت به میادین بدون عمل جراحی رباط صلیبی تلاش می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و او بعد از گذشت چندماه راضی به عمل جراحی شد.

مهدی عبدی نیز که با هفت گل در لیگ برتر، بهترین گلزن سرخ‌ها محسوب می‌شود با حضور در جشن قهرمانی نساجی مازندران در زمانی که بازی دوستانه تیمش تمام نشده بود از حضور در تمرینات منع شده و احتمال اینکه حداقل در بازی پیکان غایب باشد زیاد است.

پرسپولیس با این شرایط در لیست خود تنها حامد پاکدل و شرزود تمیروف را به عنوان مهاجم تخصصی می‌بیند. اگر همانند بازی‌های قبلی سرخ‌ها با یک مهاجم هدف راهی زمین شوند باید از بین این دو مهاجم یکی انتخاب شود.

تمیروف از هفته بیست و یکم به پرسپولیس اضافه شد و در پنج بازی خود موفق به گلزنی نشد. پاکدل اما در این فصل چهار گل زده و ممکن است بار دیگر در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار بگیرد. این مهاجم پس از مصدومیتی که از ناحیه سر در تمرینات داشت فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نیاورد و حالا ممکن است فرصت ویژه در هفته‌های پایانی نصیب او شود؛ فرصتی که می‌تواند روی ادامه حضورش در پرسپولیس نیز موثر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekn8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیس در انتظار فرصتی دوباره / یحیی اطمینان داشته باشد تمام است