تاریخ انتشار: 1401/02/14 18:51
کد خبر: 22441

تساوی سپاهان و استقلال در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر نتیجه‌ای جز تساوی نداشت.
تساوی سپاهان و استقلال در نیمه نخست

 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تساوی یک - یک به پایان رسید. محمد دانشگر (6) برای استقلال و ولسیانی (14) برای سپاهان گلزنی کردند.

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

داور: موعود بنیادی‌فرد

دقیقه 4: اولین خطر بازی را سپاهان ایجاد کرد، جایی که ارسال سروش رفیعی با ضربه سر محمدرضا حسینی همراه بود و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 6: استقلال که جلو کشیده بود صاحب ضربه کرنر شد که پاس کوتاه مهدی‌‌پور به جعفر سلمانی رسید و این بازیکن توپ را به محوطه جریمه سپاهان ارسال کرد و محمد دانشگر مدافع استقلال با ضربه سر دروازه رشید مظاهری و سپاهان را باز کرد.

دقیقه 13: حسینی پس از دریبل دوطرفه در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار گرفت و توسط این دروازه‌بان در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دروازه‌بان استقلال به دلیل این خطا با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 14: ولسیانی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد گل تساوی را برای سپاهان به ثمر برساند.

دقیقه 34: ارسال حسینی به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر شهریار مغانلو همراه بود که راهی به چارچوب دروازه نداشت.

دقیقه 36: بار دیگر سپاهانی‌ها اقدام به ارسال توپ کردند که باز هم مغانلو از این فرصت استفاده نکرد و ضربه سرش به بیرون رفت.

دقیقه 39: جلال‌الدین علی محمدی با خطا روی زبیر نیک‌نفس از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 41: جعفر سلمانی روی اشتباه دانیال اسماعیل‌فر صاحب موقعیت شد که ضربه زمینی او را مظاهری گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qalva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌ها پاداش گرفتند