تاریخ انتشار: 1401/02/14 20:48
کد خبر: 22430

مجیدی: گل بدی خوردیم/ از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی استقلال می‌گوید با وجود توقف این تیم برابر سپاهان، از بازیکنانش راضی است.

مجیدی: گل بدی خوردیم/ از بازیکنانم راضی هستم

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما زود به هدف خود رسیدیم و گلزنی کردیم اما گل بدی دریافت کردیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم. ما بازی سنگین و سختی مقابل سپاهان داشتیم. باید مقابل این تیم با برنامه‌ بازی کرد. این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. من از عملکرد تیمم راضی هستم. سپاهان شرایط بهتری داشت و در شرایط بازی بود. اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم. از فردا تمرکز خود را برای بازی مقابل شهرخودرو می‌گذاریم.

او در واکنش به سوالی درباره رکوردشکنی گفت: من اصلا دنبال رکورد نیستم. تنها هدف من قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و حمایت‌ هواداران به قهرمانی برسیم.

مجیدی درباره عملکرد داوری و همچنین بازی‌های پیش روی استقلال گفت: داور عملکرد خوبی داشت. حتی اگر پیروز می‌شدیم، باز هم همین صحبت را می‌کردم، ما ۵ بازی دیگر در پیش داریم هر ۵ بازی برای ما حساس است و درخواستم از بازیکنان این است که با تمام جدیت در این بازی‌ها حضور داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره گل‌های به ثمر رسیده در این بازی خاطرنشان کرد: گل اولی که به ثمر رساندیم، روی تمریناتی که داشتیم رقم خورد اما گل بدی دریافت کردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از همه آن‌ها رضایت دارم.

او درباره تاکتیک‌های که در بازی‌ها صورت می‌دهد، گفت: هدف من قهرمانی است. استراتژی‌های من شاید در هر بازی متفاوت باشد. من این حرف را از اول به بازیکنانم گفتم و شاگردان بسیار خوبی بودند. تیمی که گل‌های کمی دریافت کرده، از شرایط خوبی برخوردار است. تیمی که چندین هفته نباخته است، شخصیت خوبی دارد. استراتژی ما این بود که از منطقه بالا موقعیت‌سازی کنیم که در نهایت به گل رسیدیم اما گل بدی خوردیم.

او درباره خط دفاعی تیمش گفت: من از عملکرد مدافعانم راضی هستم. روزبه چشمی و عارف غلامی و محمد دانشگر عالی بازی کردند. شما باید نسبت به مهاجمان خوبی که مقابل مدافعان ما حضور داشتند، صحبت کنید. مطمئن باشید ما ۵ بازی پیش روی خود را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی استقلال در پایان نسبت به محرومیت سید حسین حسینی در بازی بعدی آبی‌ها گفت: ما مشکلی از بابت دروازه‌بان نداریم. حسینی و رضایی می‌توانند فیکس تیم ملی باشند. مطمئنم با حمایت آقای غلامپور این دو دروازه‌بان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byvdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سپاهان - استقلال؛ پاگشایی فرهاد از سپاهان برای رسیدن به قهرمانی