تاریخ انتشار: 1401/02/16 01:01
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی:
کد خبر: 22372

شهرخودرو هیچ درخواستی برای حضور تماشاگران در برابر صنعت نفت نداشته است

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرد که باشگاه شهرخودرو هیچ گونه درخواستی برای حضور تماشاگران به هیات فوتبال ارائه نداده است .
شهرخودرو هیچ درخواستی برای حضور تماشاگران در برابر صنعت نفت نداشته است

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو، مدعی شده درخواست حضور تماشاگران در دیدار با صنعت نفت را به هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرده اما باشگاه شهرخودرو برای بازی با صنعت نفت آبادان هیچ درخواستی به هیات فوتبال خراسان رضوی برای حضور تماشاگران نداده بود و اگر مستندی برای ادعای خود دارند، ارائه کنند.

محسن حیدری افزود: اگر باشگاه شهرخودرو برای بازی آتی خود با تیم پیکان که روز شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود، درخواست حضور تماشاگرانش را دارد،  تا روز شنبه ۱۷ اردیبهشت درخواست خود را به هیات فوتبال استان ارسال کند.

وی افزود: باشگاه شهرخودرو باید سامانه بلیط فروشی خود را راه‌اندازی کند. این باشگاه برای بازی با صنعت نفت آبادان سامانه بلیط‌فروشی نداشت و نمی‌دانم چرا مقصر این موضوع را هیات فوتبال یا مسئولان استان می‌دانند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ▫️باشگاه شهرخودرو باید یکسری الزامات را هم فراهم کند. برای اینکه به صورت اینترنتی بلیط فروشی کند، باید در سامانه امید ۲ دوز واکسن هواداران را کنترل کند. برای این موضوع هم باید با مرکز بهداشت هماهنگ کرده تا با استفاده از دستگاه‌های اسکنر کد واکسیناسیون هواداران کنترل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45avmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدعباسی: بانهایت تلاش به دنبال نتیجه خوب هستیم

منصوریان - سیدعباسی؛ تقابل غیرمنتظره هفته
در مصاف صنعت نفت و شهر خودرو؛

شبیه‌سازی گل سردار آزمون در مشهد (عکس)
فرار دیدنی عکاشه و اولین گل لیگ برتری؛