تاریخ انتشار: 1401/02/16 19:02
کد خبر: 22341

سیدجلال آرامش خاصی به خط دفاعی داد/ رامین رضاییان بازی به بازی بهتر می شود

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: شرایط تیم پرسپولیس در بالای جدول به گونه‌ای شده است که اگر با همین روند به مسیرش ادامه بدهد فشار بیشتری روی استقلال وارد خواهد کرد.
سیدجلال آرامش خاصی به خط دفاعی داد/ رامین رضاییان بازی به بازی بهتر می شود

فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال در گفتگویی، درباره حساسیت های به وجود آمده در هفته های پایانی در صدر جدول و بازی پیش روی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس به ذوب آهن رسید. تیمی که شما سابقه بازی در آن را دارید. شرایط این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ذوب‌آهن تیم خوبی است البته اگر پرسپولیس بتواند به شرایط خوب خودش در بازی با پیکان ادامه دهد قطعاً در اصفهان هم می تواند نتیجه مورد نظر را بگیرد.

چطور؟

ما در بازی مقابل پیکان نشانه های خوبی در ساختار دفاعی تیم پرسپولیس دیدیم. اشتیاق تیمی و میزان علاقه بازیکنان به پیروزی کمک کرد تا ضمن بسته ماندن دروازه تیم در شرایط ۱۰ نفره شدن، پرسپولیس گل دوم را هم بزند. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان موفق به حفظ این روند بشوند .

حامد پاکدل را در این دیدار چطور دیدید؟

پاکدل بازیکن است که خصوصیات دوست داشتنی دارد. او علاوه بر این که یک مهاجم است بارها نشان داده در کارهای دفاعی هم می‌تواند به تیم کمک کند. البته من معتقدم او هنوز در پرسپولیس همه توانایی هایش را نشان نداده و بیش از اینها می‌تواند به تیم کمک کند.

اتفاق خوب در پرسپولیس مقابل پیکان چه بود؟

ترکیب میلاد سرلک و رضا اسدی در میانه زمین. این کمک کرد تا کمربند میانی پرسپولیس قوی تر شود. این دو نفر پیش از این به تناوب به عنوان تک هافبک دفاعی و یا تک بازیکنی که به خط حمله اضافه می‌شد کمک می کردند اما بازی ترکیبی این دو نفر در بازی با پیکان چشم نواز بود.

بازگشت حسینی به خط دفاع چطور؟

حضور سیدجلال در کنار علی نعمتی آرامش بیشتری را برای خط دفاعی پرسپولیس به همراه داشت. این آرامش به شکل محسوس در سایر خطوط تیم پرسپولیس هم به چشم می‌آمد.

بازگشت حامد لک تا چه اندازه به این وضعیت کمک کرد؟

حامد لک سرانجام به درون دروازه پرسپولیس برگشت و امیدوارم از اتفاقات اخیر درس خوبی گرفته باشد و قدر جایگاهی که در آن حضور دارد را بداند. قطعا هرچه بار تجربی تیم در این هفته های پایانی بیشتر باشد در نتیجه گیری و ارائه فوتبال بهتر کمک می کند.

 شما بارها در فولادشهر به عنوان بازیکن ذوب آهن و یا تیم های دیگر به میدان رفته اید. بازی در این شهر چه شرایط برای تیم های مهمان ایجاد می کند؟

قطعاً بازی آسانی نیست. تیم ذوب‌آهن در زمین خودش همواره برای تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود، اما فکر کنم پرسپولیس اینقدر کیفیت دارد که در این شرایط سخت هم بتواند به مسیرش ادامه بدهد. خیلی خوب است که این حجم از اعتماد به نفس بین بازیکنان پرسپولیس باز هم افزایش پیدا کند تا باز هم امیدوار به قهرمانی باقی بمانند.

رامین رضاییان در این بازی باز هم پاس گل داد. شرایط او تا چه اندازه امیدوارکننده است؟

طبیعی بود. با توجه به سالها دوری رضاییان از لیگ فوتبال ایران او نیازمند زمان است تا به شرایط فوتبال کشورمان برگردد ولی رامین رفته رفته کیفیتش را نشان می دهد و به همان رضاییانی نزدیک می‌شود که انتظارش را داشتیم. قطعاً او در هفته‌های آینده بیش از این به پرسپولیس و البته خودش کمک خواهد کرد.

با توجه به کاهش فاصله شش امتیازی در صدر بین پرسپولیس و استقلال این موضوع تا چه اندازه بار روانی دو تیم را دستخوش تغییرات می کند؟

با توجه به بازیهای باقیمانده، معتقدم هرچه بیشتر پرسپولیس در روند نتیجه گیری موفق تر عمل کند فشار روی استقلال بیشتر خواهد شد. البته استقلال هم نشان داده که ساختار خیلی خوبی دارد و به نتیجه رسیدن مقابل استقلال کار آسانی نیست. به همین خاطر پرسپولیس باید امیدوارانه به مسیرش ادامه بدهد چون قطعا یک لغزش دیگر در بالای جدول حساسیت و التهاب صدر جدول را از این هم بیشتر خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaly8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشوبی: ناهماهنگی کاملا در بازی پرسپولیس مشهود بود