تاریخ انتشار: 1401/02/17 15:13
کد خبر: 22311

چالش فرهاد مقابل پدیده؛ غیبت کاپیتان

4 اخطاره شدن دروازه‌بان شماره یک استقلال در بازی مقابل سپاهان، باعث شده تا فرهاد مجیدی مجبور شود در بازی هفته بعدی از علیرضا رضایی استفاده کند.
چالش فرهاد مقابل پدیده؛ غیبت کاپیتان

ارتکاب خطای پنالتی روی محمدرضا حسینی باعث شد تا موعود بنیادی‌فر، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال را با کارت زرد در مسابقه شب گذشته برابر سپاهان جریمه کند. کارت زرد حسینی کاپیتان استقلال (در زمان بیرون بودن وریا غفوری) در شرایطی به ثبت رسید که او پیشتر در لیگ بیست‌ویکم برابر آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن و پرسپولیس از داوران اخطار گرفته بود و اخطار مقابل سپاهان باعث محرومیت کاپیتان آبی‌ها شد.

به یاد تنها بازی رشید برای استقلال در لیگ 21

حسینی در طول فصل همواره سنگربان شماره یک استقلال بوده، حتی در مقطعی که دروازه‌بان نامداری چون رشید مظاهری رقیب او در فصل جاری لیگ برتر بود، فرهاد مجیدی ترجیح می‌داد که از حسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده کند.

حسین حسینی در هفته دوم و در مصاف با ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شد و مصدومیت کاپیتان استقلال سبب شد تا مجیدی به سراغ رشید مظاهری برود و او حدود 80 دقیقه مقابل ذوب‌آهن درون دروازه ایستاد و عملکرد خوبی را هم از خود به جای گذاشت و توانست دروازه تیمش را در روز برتری 2 گله آبی‌پوشان در فولادشهر بسته نگه دارد.

علیرضا رضایی، جانشینی مطمئن

فرهاد مجیدی در ابتدای فصل علی‌رغم حضور حسین حسینی و رشید مظاهری، اصرار ویژه‌ای به جذب علیرضا رضایی داشت و شاید نگاهی به عملکرد این دروازه‌بان جوان در طول لیگ بیست‌ویکم و جام حذفی نشان بدهد که اصرارهای مجیدی برای جذب رضایی بی‌دلیل هم نبوده است.

رضایی در طول فصل در جام حذفی دروازه‌بان فیکس استقلال بود و در لیگ برتر هم دو بازی فرصت حضور در ترکیب آبی‌ها را به دست آورد. در مجموع 5 حضور علیرضا رضایی در درون دروازه استقلال (در لیگ برتر و جام حذفی) دروازه رضایی تنها 2 بار مقابل نود ارومیه و صنعت نفت آبادان باز شده است.

پدیده و چالش ویژه برای دروازه‌بان جوان

رضایی 22 ساله بعد از 2 تجربه حضور در لیگ بیست‌ویکم مقابل نساجی و صنعت نفت که با یک کلین‌شیت و یک گل خورده همراه بوده، حالا باید خود را مهیای حضور در درون دروازه استقلال برای مصاف با پدیده مشهد کند. تیم قعرنشینی که در 4 بازی گذشته خود آمار گلزنی جالبی دارد و توانسته 6 گل بزند تا نشان دهد حریف دست و پا بسته‌ای در مقابل صدرنشین لیگ نیست.

استقلال برای حفظ فاصله خود با پرسپولیس در جدول رده‌بندی و تداوم صدرنشینی‌اش، به پیروزی مقابل پدیده نیاز مبرمی دارد و یکی از ارکان پیروزی ثبت کلین‌شیت است که وظیفه آن برعهده خط دفاعی آبی‌ها و البته علیرضا رضایی است.

فرهاد مجیدی در واکنش به حضور رضایی مقابل پدیده و محرومیت حسینی، روز گذشته حمایت جالبی از دروازه‌بانان تیمش داشت و گفت: «هیچ مشکلی از بابت دروازه‌بانی نداریم. از نظر من، آقای حسینی و آقای رضایی می‌توانند فیکس تیم ملی باشند و جفتشان جزو گلرهای تیم ملی در جام جهانی باشند. مطمئنم با حمایت آقا بهزاد و خود آقای حسینی، رضایی در آینده حرف‌های زیادی خواهد داشت». 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keb9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال فرهاد مجیدی و یک آمار ضعیف؛ 10 بازی فقط 2 گل!