تاریخ انتشار: 1401/02/21 11:51
رفاقت و صمیمیت در تیم وجود دارد؛
کد خبر: 22139

مجیدی: رحمتی آرامش را به آلومینیوم برگرداند

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید حضور رحمتی در این تیم موجب ایجاد آرامش شده است.
مجیدی: رحمتی آرامش را به آلومینیوم برگرداند

میثم مجیدی درباره شرایط آلومینیوم و شکست اخیرشان مقابل گل‌گهر اظهار کرد: پس از بازی فینال جام حذفی طبیعی است که تیم دچار یک شوک بشود و شرایط قبلی را  از نظر ذهنی نداشته باشد، اما به مرور زمان وضعیت بهتر می‌شود و امیدوار هستیم دوباره تیم آرامش خاطر خوبی پیدا کند.

وی در مورد دیدار با گل‌گهر سیرجان عنوان کرد:  گل‌گهر جزو تیم‌هایی است که امسال برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی برنامه داشت و هزینه زیادی هم کرد تا موفق شود اما با همه این مسائل و احترام به مجموعه گل‌گهر، تیم ما نمایش بهتری از آنها داشت و موقعیت‌های خطرناک بیشتری هم به وجود آورد که تبدیل به گل نشد.

کاپیتان آلومینیوم با اشاره به حضور مهدی رحمتی در این تیم ابراز کرد: من قبلا با آقا مهدی همبازی بودم و خصوصیات اخلاقی و فنی ایشان را می‌دانم و در جریان هستم که چقدر برای کارش زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند که نتیجه‌اش را هم در کوتاه مدت با حضور در فینال جام حذفی دیدید.

مجیدی ادامه داد: آقای رحمتی پس از حضورش در کادر فنی، آرامش از دست رفته را به آلومینیوم برگرداند و شرایطی به وجود آورد که رفاقت و صمیمیت در تیم به وجود آمد و بازیکنان را از نظر ذهنی و حتی بدنی آماده کرد تا در هفته‌های باقی مانده و جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشند که این اتفاق هم افتاده است.

او با بیان اینکه سال‌ها در اراک بازی کرده و اطمینان دارد شرایط آلومینیوم بهتر شده است، گفت: خوشبختانه با حضور هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم، هیئت مدیره باشگاه و به‌خصوص آقای رحمتی و کادر فنی ایشان تیم سر و شکل بهتری نسبت به همیشه پیدا کرده و در آرامش کار می‌کند؛ هرچند در دو، سه بازی گذشته نتایج آنطور که خودمان می‌خواستیم نبوده ولی بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که متاسفانه با بدشانسی تبدیل به گل نشد. امیدوارم با تدابیر آقای رحمتی و کادر فنی این مشکل هم برطرف شده و بتوانیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

کاپیتان آلومینیوم اضافه کرد: امیدوارم تماشاگران آلومینیوم در دو بازی خانگی باقی مانده تا پایان فصل حمایت خوبی از تیم داشته باشند و از کادر فنی و همه بازیکنان حمایت کنند تا همه با روحیه بهتر کارشان را انجام بدهند و در پایان فصل آلومینیوم به یک رتبه شایسته برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oajyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان آلومینیوم جراحی شد