تاریخ انتشار: 1401/02/22 12:09
صحبت‌های انصاری بعد از دریافت جایزه بازی جوانمردانه؛
کد خبر: 22089

احتمال بازگشت مدافع سابق پرسپولیس به میادین

محمد انصاری با اشاره به مصدومیتش اعلام کرد که شاید به‌زودی از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند.
احتمال بازگشت مدافع سابق پرسپولیس به میادین

مدافع سابق پرسپولیس و مدافع فعلی مس رفسنجان شب گذشته در حاشیه برگزاری نشست معرفی برترین چهره‌های قرن فوتبال ایران، پیرامون دریافت جایزه خود بابت حرکت جوانمردانه‌اش گفت: فکر می‌کنم اتفاق خیلی خوبی باشد، خیلی از افراد مطمئنا از قلم می‌افتند چون چند سالی است که در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقات خوب و جزئی هم منتشر می‌شود؛ فکر می‌کنم افراد خوب و جوانمردانه برای 100 سال گذشته از دیدگاه خدا پنهان نمی‌ماند و به نظر من یک ورزشکار وظیفه‌اش اشاعه اخلاق خوب است.

انصاری درباره جایزه‌اش توضیح داد: جایزه‌ام یک تندیس بزرگ و یک لوح تقدیر است.

محمد انصاری در واکنش به رقابت قهرمانی لیگ برتر گفت: اجازه بدهید درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت نکنم؛ از همیشه بیشتر الان باشگاه نیاز به آرامش دارد و امیدوارم در هفته‌های پایانی بتوانند خیلی خوب با حمایت هواداران دیدارهای خود را برگزار کنند.

او درباره وضعیت باشگاه مس رفسنجان پاسخ داد: باشگاه ما مربی بادانشی مثل آقامحمد ربیعی و بازیکنان خیلی خوب دارد؛ مهره‌هایی که هر کدام‌شان ستاره هستند و عملکرد تیم نشان‌دهنده این موضوع است؛ امیدوارم که باشگاه قدر این نفرات را بداند و برای حرفه‌ای تر شدن تلاش کند. باشگاه مس واقعا باشگاه خوبی است، امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند به خوبی کار خود را انجام بدهند.

مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به دریافت مطالبات خود از این باشگاه گفت: آقای درویش در جلسه امشب حضور دارند، امیدوارم که این اتفاق خیر بیفتد و سنتی بشود؛ خیلی از بازیکنان دوست دارند در کار خیر شریک شوند، همه دوست دارند این اتفاق بیفتد و این مسئله نیازمند همراهی مدیرعامل‌ها و باشگاه‌ها است.

محمد انصاری درباره مشکلات مالیاتی که برایش پیش‌آمده توضیح داد: اداره مالیات خیلی خوب دارد به وظیفه خود عمل می‌کند، امیدوارم باشگاه مساعدت کند و ما پرداخت مالیات را مثل همه مردم داشته باشیم؛ اول باشگاه پول‌مان را بدهد و بعد پرداخت مالیات را داشته باشیم. اداره مالیات به این نکته توجه دارد که اول و آخر این پول به دست بازیکن می‌رسد و امیدوارم که آقای درویش مساعدت کنند و این اتفاق بیفتد.

انصاری درباره آخرین وضعیت خود و احتمال بازگشتش به میادین پاسخ داد: مصدومیت رباط صلیبی یک مصدومیت خیلی بزرگ است و امیدوارم برای هیچ بازیکن و فوتبالیستی اتفاق نیفتد، اما در حال حاضر مشغول بازتوانی هستم؛ رباط صلیبی یکبار سخت است اما دومین‌بار و سومین‌بار خیلی سخت است. دوستان خیلی علاقه‌مند به ادامه حضور من هستند و چند باشگاه محبت داشتند و برای فصل آینده پیشنهاد دادند و با بنده صحبت کردند.

وی افزود: باید ببینم شرایط زانوی من چگونه می‌شود و مطمئنا اگر خوب باشد، از استعدادی که خدا به من داده استفاده خواهم کرد؛ باید وضعیت را بررسی کنم، الان با عمل جراحی خوبی که انجام دادم شرایط پایم به نظر من خوب است و بعد از گذشت 5 ماه می‌توانم بدوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qalqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد انصاری؛ مصدومیت جدید یا پارگی رباط؟!