تاریخ انتشار: 1401/02/23 17:27
کد خبر: 22047

جنگ سرخابی‌ها برای مهاجم؛ کاوه رضایی و یک دشمنی قدیمی

احتمال بازگشت کاوه رضایی به لیگ برتر خبر خوبی برای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.
جنگ سرخابی‌ها برای مهاجم؛ کاوه رضایی و یک دشمنی قدیمی

خبر بازگشت هر بازیکن ایرانی از لیگ‌های خارجی می‌تواند یک بمب نقل‌وانتقالاتی باشد. روند لژیونر شدن ستاره‌های داخلی که به خالی‌شدن لیگ ایران از بازیکنان باکیفیت منجر شد و همچنین عدم توانایی مالی تیم‌ها در جذب بازیکنان خارجی خوب باعث شده تا تیم‌ها در عطش جذب ستاره باشند. بازگشت ستاره‌هایی که زمان حضورشان در لیگ برتر درخشیده بودند برای تیم‌های سابق آن‌ها یک خبر خوب تلقی می‌‎شود.

کاوه رضایی یکی از آن بازیکنانی است که خبر معرفی او به عنوان بازیکن آزاد، هواداران استقلال را خوشحال کرده است. سران تیم اودهرلی لوون تصمیم گرفتند قرارداد این ملی‌پوش ایرانی را تمدید نکنند. رضایی هرگز نتوانست در اودهرلی خودش را اثبات کند و در ۱۲ بازی موفق به زدن یک گل هم نشد و پس از آن شکستگی ساق پا، فصل را برای او زودتر از موعد به پایان رساند. حتی اگر این بازیکن با کارنامه‌ای ضعیف و بدون شباهت به روزهایی که لژیونر شد به ایران برگردد، باز هم کمبود مهاجم در لیگ برتر او را به یک چهره ویژه در نقل‌وانتقالات تبدیل خواهد کرد. او در زمان حضورش در بلژیک آمار 42 گل و 14 پاس گل را ثبت کرد که آمار خوبی محسوب می‌شود اما مصدومیت به درخشش او پایان داد.

بازگشت کاوه رضایی به لیگ برتر او را به گزینه اصلی استقلال تبدیل خواهد کرد اما باتوجه به اینکه استقلالی‌ها به اندازه کافی مهاجم در ترکیب اصلی و روی نیمکت دارند، شاید پرسپولیس هم بتواند نیم‌نگاهی به جذب بازیکن مورد نظر سابقش داشته باشد. کاوه رضایی پیش از حضور در استقلال مذاکراتی را با مسئولان پرسپولیس داشت اما با آن‌ها به توافق نرسید و آبی‌پوش شد. حالا شرایط اما تغییر کرده و شاید سرخپوشان پایتخت با توجه به رابطه خوب گل‌محمدی با رضایی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند این مهاجم را جذب کنند. پرسپولیس این فصل به شدت با کمبود مهاجم مواجه بوده و ضرر زیادی را از این بابت متحمل شد و در بازار داخلی هم گزینه‌های زیادی برای جذب نداشت. کاوه رضایی در صورتی که تصمیم به بازگشت به لیگ ایران بگیرد شاید جنگ قدیمی این دو تیم برای جذبش را زنده کند و البته مربیان هر دو تیم امیدوارند که او شباهتی به بازیکنی که لیگ برتر ایران را ترک کرد داشته باشد و ناامیدشان نکند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9dpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر بالاخره به ترکیب استقلال برمی‌گردد