تاریخ انتشار: 1401/02/23 18:26
کد خبر: 22044

اختصاصی/ فولاد - استقلال/ جنگ فرهاد و جواد به یاد آخرین قهرمانی

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها فولاد میزبان استقلال است. این مسابقه شاید تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند و شاید همه قهرمانی آبی ها را به خطر بیندازد.
اختصاصی/ فولاد - استقلال/ جنگ فرهاد و جواد به یاد آخرین قهرمانی

استقلال صدرنشین به مصاف فولاد رده چهارمی می رود تا شاید در خوزستان کار را تمام کند. شرایط جدول طوری است که اگر سپاهان بتواند پرسپولیس را شکست دهد و استقلال نیز فولاد را از پیش رو بردارد، تکلیف قهرمان لیگ هفته بست و هفتم مشخص می شود. اگر هم اتفاق دیگری رخ دهد و استقلال مقابل‌ فولاد شکست‌ بخورد و پرسپولیس سپاهان را مغلوب کند، حساسیت لیگ به اوج هیجان می رسد. 

به جز بحث جدول، باید به هر دو مربی اشاره کرد که آخرین قهرمانی استقلال، سال ۸۲ با گل جواد نکونام مقابل‌ همین فولاد به ثبت رسیده که همان سال نیز فرهاد مجیدی به عنوان‌ کاپیتان جام قهرمانی را بالای‌ سر برد. حال بازماندگان آخرین قهرمانی استقلال، این بار با لباس مربیگری مقابل هم قرار می گیرند که باید یکی برای جام گرفتن شانس اول را دارد و یکی دیگر برای کسب‌ رتبه چهارم جدول. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود استقلال به پایان رسید که در بازی برگشت شاگردان جواد نکونام به دنبال جبران آن هستند. فراموش نکنید، تیم فولاد هم از جمله‌ تیم هایی است که خیلی سخت شکست می خورد و مثل خود استقلال در دفاع کردن، تبحر خاصی دارد. حال اینکه کدام تیم برنده‌ بازی بزرگ شود و دیوار دفاعی همدیگر را بشکنند، مشخص نیست.

با این حال فعلا استقلال شانس اول قهرمانی لیگ را دارد که اگر در بازی با فولاد نیز با امتیاز از زمین خارج شود، هم به رکورد شکست‌ ناپذیری اش ادامه‌ می دهد و هم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo985

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایمان مبعلی امروز خداحافظی می کند