تاریخ انتشار: 1401/02/23 18:38
کد خبر: 22043

اختصاصی/ پرسپولیس - سپاهان/ جنگ بر سر دومی یا قهرمانی؟!

بدون تماشاگر بودن دوئل یحیی و نویدکیا حساسیتاین دیدار را چند برابر کرد.
اختصاصی/ پرسپولیس - سپاهان/ جنگ بر سر دومی یا قهرمانی؟!

اگر بازی فولاد و استقلال حساسیت خودش را داشته باشد، جدال پرسپولیس و سپاهان نیز حساسیت خاص خودش را دارد که در بهترین و بدترین حالت نیز این دو تیم از باخت مقابل هم متنفر هستند؛ بخصوص که الان هم بحث قهرمانی در میان است و هم بحث دومی که شاید اتفاقات عجیب و غریبی در جدول رخ دهد. 

در حال حاضر پرسپولیس تنها تعقیب کننده استقلال برای قهرمانی است که اگر کوچکترین غفلتی کند، شاید همین هفته جام به رقیبش برسد. شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته با کسب مساوی مقابل ذوب‌آهن دوباره فاصله شان را با استقلال به ۶ امتیاز رساندند که دیگر نمی خواهند بیش از این فاصله‌ بگیرند. شکست‌ پرسپولیس مقابل سپاهان هم قهرمانی را ناممکن می کند و هم‌ مقابل دومی را به خطر می اندازد.

در حال حاضر اختلاف امتیازات دو تیم ۵ امتیاز است که هیچ تیمی دوست نداد در این بازی مهم شکست بخورد و جایگاه فعلی اش را به خطر بیندازد. به جز بحث نزدیک بودن امتیازات دو تیم، حساسیت این مسابقه است که در بدترین حالت ممکن نیز، نه سپاهان دوست دارد بازنده میدان شود و نه پرسپولیس شکست‌ را می پذیرد. 

این نکته‌ را هم فراموش نکنید، حضور پرتعداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در سپاهان هم از نکات جالب توجه مسابقه است که هر یک از این نفرات می خواهند خودشان را نشان‌ دهند‌ از خط دروازه گرفته‌ تا خط حمله، اکثرا یا سابقه بازی در استقلال را دارند یا پرسپولیس که در ترکیب اصلی سپاهان کمتر بازیکن سپاهانی مشاهده خواهیم کرد. حال اینکه جدال "الکلاسیکو" وطنی به سود کدام‌ تیم به پایان برسد، باید منتظر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v587n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی/ بی‌تفاوتی بازیکنان پرسپولیس به نبودن یحیی گل محمدی