تاریخ انتشار: 1401/02/24 14:06
کد خبر: 22015

ستاره لحظات حساس استقلال؛ خوشبختی زلاتان ایرانی

نام باشگاه پدیده، حالا معنی خاص‌تری برای آرمان رمضانی دارد. او هفته پیش زننده یکی از حساس‌ترین گل‌های فصل استقلال بود.
ستاره لحظات حساس استقلال؛ خوشبختی زلاتان ایرانی

 آرمان رمضانی برای استقلال، کم بازی می‌کند اما در همین دقایق کوتاه توانسته گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای تیمش بزند. او هفته پیش و مقابل پدیده، به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت و دقیقه 88، گل پیروزی استقلال را زد. گلی که فاصله در صدر جدول را به 6 امتیاز رساند و پیش از بازی‌های حساس استقلال با فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان خیال این تیم از قهرمانی را راحت کرد.

فرشته نجات

رمضانی این فصل در لیگ و جام حذفی، برای استقلال 451 دقیقه به زمین رفته است. فقط 5 بازی در ترکیب اصلی بوده و معمولا، در صورت گره خوردن مسابقه فقط در دقایق پایانی به زمین می‌رود. زدن 2 گل در لیگ و یک گل در جام حذفی، آمار گلزنی بالایی برای او نیست اما حساسیت گل‌هایش، اهمیت ویژه‌ای دارند. رمضانی بازی با نود ارومیه در جام حذفی، با گل دقیقه 88 استقلال را از حذف زودهنگام نجات داد. استقلالی‌ها در آن مسابقه توانستند پیروز ضربات پنالتی باشند. این هفته و مقابل پدیده هم، رمضانی گلی زد که تا حد زیادی قهرمانی استقلال در لیگ برتر را قطعی کرد. فصل پیش هم رمضانی، دو گل مقابل صنعت نفت و پدیده زد و 6 امتیاز حساس، برای استقلالی‌ها گرفت. گل او به صنعت نفت، دقیقه 95 زده شد و مقابل پدیده هم با شوتی زیبا، قفل دروازه حریف را شکست.

داستان پدیده

هیچ باشگاهی به اندازه پدیده، در سرنوشت رمضانی تاثیرگذار نبوده است. رمضانی فصل پیش، نیم فصل اول بازیکن پرسپولیس بود. او تمام هفته‌ها، روی نیمکت نشست و فقط مقابل پدیده در ترکیب اصلی به میدان رفت. نمایش بسیار ضعیف و موقعیت‌هایی که هدر داد، باعث شد بلافاصله از ترکیب پرسپولیسی‌ها خارج شود و باشگاه، او را در لیست فروش بگذارد. بازی برگشت همان سال، رمضانی با پیراهن استقلال زننده گل پیروزی به پدیده بود. این فصل هم رمضانی، رفت و برگشت به پدیده گل زده است. گل بازی برگشت او، به گفته خودش بهترین روز زندگی‌اش را ساخت. پدیده، پرونده رمضانی در پرسپولیس را بست اما او را با پیراهن استقلال، به خوشبختی رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaj7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی:اگر باشگاه مصمم به صعود باشد فصل بعد هم در خدمت باشگاه هستم/باشگاه مس در حاضر نشدن رقبایش مقصر نبود