تاریخ انتشار: 1401/02/26 19:48
برای بقا در لیگ برتر هر کاری خواهیم کرد
کد خبر: 21893

طاهران: باید پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهیم

هافبک شهرخودروی مشهد به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است و می‌گوید برای این موضوع تلاش خواهند کرد.
طاهران: باید پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهیم

علی طاهران هافبک وسط شهرخودرو یکی از بازیکنان باتجربه این تیم محسوب می‌شود. طاهران که سابق بازی در تیم های تراکتور و گل‌گهر سیرجان را نیز در کارنامه دارد، امسال در ترکیب شهرخودرو عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن اعتقاد دارد بدشانسی و البته عدم ثبات در اوایل فصل باعث شده تا شهرخودرو نتواند با وجود کیفیت مطلوب بازی در میانه های جدول رده بندی قرار داشته باشد.

طاهران در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص بیان کرد: واقعیت این است که جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست. فکر می کنم حواشی پیش آمده در ابتدای فصل در بحث مالکیت باشگاه به شهرخودرو ضربه زد و البته بدشانسی های متعددی را تجربه کردیم. اگر کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم را دیده باشید به خوبی متوجه می‌شوید که نباید برای بقا بجنگیم و لیاقت تیم ما قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی است.

او ادامه داد: با این حال کارمان به اینجا رسیده و باید در 3 هفته پایانی مسابقات هرکاری از دست مان برمی‌آید انجام بدهیم تا از سقوط رهایی یابیم. ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و شک نکنید بهترین بازی های خود را در مسابقات پایانی انجام می‌دهیم.

هافبک باتجربه شهرخودرو با اشاره به دو مسابقه گذشته تیمش مقابل استقلال و پیکان گفت: ما در این دو بازی فوق العاده بازی کردیم. مقابل استقلال همه دیدند داور چطور اشتباه کرد و حق ما را خورد. خطای واضح روی من که کارت قرمز داشت را اخراج نکرد و در نهایت روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و بازنده شدیم. در بازی گذشته مقابل پیکان هم اگر خوش شانس بودیم گل دوم را می‌زدیم و پیروز می‌شدیم. با این حال بازهم بدشانس بودیم و حالا باید همه توان مان را در 3 مسابقه آینده به کار بگیریم.

طاهران درباره اینکه شهرخودرو باید در 3 هفته پایانی با سپاهان، پرسپولیس و فولاد دیدار کند، گفت: قطعا کار دشواری در این مسابقات خواهیم داشت. با 3 تیم قدرتمند بازی داریم اما همانطور که گفتم ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و با همه توان و تمرکز بالا به زمین می‌رویم تا انشاالله نتایج لازم را کسب کنیم. می‌توانیم در این مسابقات به برد هم برسیم چراکه باید بهترین عملکرد را به جای بگذاریم و امیدوارم بتوانیم مایه خوشحالی مردم مشهد شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است تیمش در لیگ برتر بماند، افزود: اگر امید نداشتیم که لیگ را نیمه کاره رها می‌کردیم! بی تردید برای بقا بازی می‌کنیم و انشاالله با کمک خدا و با درایت کادرفنی و همت بازیکنان بتوانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqa7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه شهرخودرو: مدیران پرسپولیس در فضای مجازی و رسانه‌ها گشت و گذار می‌کنند/ توافق یعنی پرداخت کامل 10 میلیارد