تاریخ انتشار: 1401/02/31 22:12
کد خبر: 21682

اهداف باقی مانده استقلال در لیگ بیست و یکم/ شکستن رکورد یحیی، بیرانوند و شفر

قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم قطعی و تمام شده است، اما هنوز فصل جاری به پایان نرسیده و رقابتهایب دوهفته پایانی همچنان ادامه دارد.
اهداف باقی مانده استقلال در لیگ بیست و یکم/ شکستن رکورد یحیی، بیرانوند و شفر

استقلال قهرمان شده، اما هنوز چند کار نیمه تمام دارد که فرهاد مجیدی و شاگردانش به دنبال تکمیل آن هستند. اولین هدف آبی پوشان بی شکست ماندن در 2 بازی آینده است تا اولین و تنها قهرمان بدون شکست تاریخ لیگ برتر لقب بگیرند. هدف بعدی فرهاد و شاگردانش بشته نگه داشتن دروازه تیم در 2 هفته پایانی است تا رکورد 13 گل خورده در یک فصل از لیگ برتر را که آنهم به نام استقلال و وینفرد شفر ثبت است را ارتقا ببخشند و تا اینجا با 10 گل خورده به نام خودشان ثبت کنند.

موضوع بعدی رکورد زنی حسین حسینی است. شماره یک و کاپیتان استقلال تا اینجا موفق به ثبت 16 کلین شیت شده و اگر در 2 بازی آینده هم کلین شیت کند رکورد 17 کلین شیت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند را می‌شکند تا رکورددار بیشترین دقایق متوالی گل نخوردن در تاریخ لیگ ایران، رکورد بیشترین تعداد کلین شیت در یک فصل را هم از آن خودش کند. حسینی تا اینجا کسب دستکش طلایی لیگ بیست و یکم را از آن خودش کرده است.

یکی دیگر از اهداف استقلالی‌ها شکستن رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل(در لیگ‌های شانزده تیمی) است. این رکورد با 67 امتیاز در دست پرسپولیس و یحیی گلمحمدی است. استقلال تا اینجای فصل 64 امتیاز کسب کرده است و برای شکست این رکورد دست کم 4 امتیاز دیگر لازم دارد. با تساوی برابر مس رفسنجان و بردن نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی هم فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها به هدف خودشان می‌رسند. از طرف دیگر استقلالس‌ها تلاش می‌کنند تا با اختلاف بیش از 2 امتیاز و فاصله زیاد قهرمان لیگ برتر شوند تا دیگر بحث 2 امتیاز انضباطی و تاثیر آن در قهرمانی استقلال مطرح نباشد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5nvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شخصیت و کاراکتر استقلال شبیه فرهاد