تاریخ انتشار: 1401/03/01 09:55
کد خبر: 21668

امامعلی: محکوم به شکست دادن استقلال هستیم/ باید جایگاه قبلی‌مان را پس بگیریم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد آنها در دیدار هفته جاری‌شان مقابل استقلال محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.
امامعلی: محکوم به شکست دادن استقلال هستیم/ باید جایگاه قبلی‌مان را پس بگیریم

درباره برد تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی در آبادان آنهم در این فصل از سال سختی‌های خودش را دارد، این در حالی است که آنها از حمایت هواداران هم بهره می‌بردند. البته ما به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کردیم و خدا را شکر که با انجام یک بازی خوب به برد رسیدیم.

امامعلی که پنج دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه، در دقیقه 5+90 گل دوم مس را به ثمر رساند، در این مورد خاطر نشان کرد: بازیکن باید در هر دقیقه‌ای که وارد زمین می‌شود انگیزه داشته باشد و خدا را شکر در دقایقی کمی که برای نشان دادن خودم فرصت داشتم، برای مس گل زدم.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد بازی بعدی تیمش برابر استقلال و اینکه آیا در این مسابقه شانسی برای برد خواهند داشت، گفت: در فوتبال نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد، ولی قطعاً بازیکنان مس انگیزه زیادی دارند تا خودشان را در این بازی نشان دهند. می‌دانیم برابر قهرمان لیگ بازی سختی نداریم و استقلال تیمی است که در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد، ولی ما برای اینکه جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم محکوم به شکست دادن استقلال هستیم.

امامعلی در خاتمه تصریح کرد: دو بازی حساس دیگر برای ما باقی مانده است و باید طوری نتیجه بگیریم که جایگاه قبلی خودمان در رده چهارم جدول را پس بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woa9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاوند: پیروزی مقابل پارس جنوبی از نان شب واجب تر بود/ روز به روز بهتر می شویم