تاریخ انتشار: 1401/03/02 21:47
کد خبر: 21591

اختصاصی/ این بار دست لرزان مهاجری در دست منصوریان! / وداع در تبریز یا مسجد سلیمان؟

بیست و نهم لیگ برتر درحالی سه شنبه‌ هفته جاری پیگیری می شود که به جز دیدارهای استقلال و پرسپولیس سایر بازی ها نیز حساسیت خاص خودش را دارد. دیدارهایی که می تواند سرنوشت‌ خیلی از تیم ها را روشن کند. با این حال قهرمانی استقلال مسجل شده و برای ثبت رکورد بازی می کند و پرسپولیس نیز برای نایب قهرمانی تا حداقل اجازه ندهد، سپاهان بالای‌ سرش قرار گیرد.
اختصاصی/ این بار دست لرزان مهاجری در دست منصوریان! / وداع در تبریز یا مسجد سلیمان؟

نفت مسجد سلیمان - نفت‌ آبادان/ گذر پوست به طباخی رسید!

نفت مسجد سلیمان در خانه‌ میزبان نفت آبادان است که برای بقا باید هر طوره شده سه امتیاز خانگی را کسب کند و کار را به بازی آخر مقابل استقلال نکشاند. جالب اینجاست روزگار چرخید و پس از سالها، حالا این رضا مهاجری است که شاید برای بقا با دستان لرزان به سمت منصوریانی برود که چند سال قبل وقتی استقلال مقابل تیم پدیده مهاجری قرار گرفت و نتیجه نگرفت هواداران خواستار جدایی او شدند. در همان بازی معروف، منصوریان با دست لرزان دست مهاجری را گرفت و به او پناه‌ برد! همان بازی که باعث برکناری او نیز شد.

ذوب‌آهن - نساجی قائمشهر/ تارتار دوست ندارد هفتمی را از دست دهد

این مسابقه برای مهدی تارتار اهمیت خاصی دارد و این مربی دوست ندارد هفتمی جدول را از دست دهد و مشکلاتش بیشتر شود. در سوی مقابل نیز نساجی هم نیم‌ نگاهی‌ به هشتم جدول دارد که اگر سه امتیاز را بگیرد، و تیم های بالای سری اش امتیاز از دست دهند، به ذوب‌آهن خواهد چسبید.

فولاد - سپاهان/ جنگ بر سر دومی و پنجمی 

این مسابقه از این جهت‌ حائز اهمیت است که سپاهان برای کسب مقام دومی تلاش می کند و فولاد برای حفظ پنجمی جدول. شاید کسب رتبه پنجم جدول دردی را برای جواد نکونام و شاگردانش دوا نکند، ولی مقام دومی برای شاگردان محرم نویدکیا بسیار مهم است چون آنها دوست ندارند، پایین تر از تیم های استقلال و پرسپولیس قرار بگیرند.

تراکتور - فجرسپاسی/ اضافه خدمت یا تشویقی؟!

تراکتور پس از یک بازی جنجالی ناتمام به مصاف فجرسپاسی می رود که در آستانه سقوط قرار دارد. سربازان فجر به خوبی می دانند اگر در این مسابقه امتیاز نگیرند، باید باز هم به لیگ دسته یک برگردند و برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کنند؛ تلاشی که شاید سالها طول بکشد.

آلومینیوم  - پیکان/ جنگ میانه جدولی ها

این مسابقه جدال میانه جدولی های لیگ است که تلاش می کنند هشتمی جدول را از آن خود کنند. هر دو تیم فراز و نشیب داشته‌ اند، ولی فعلا آلومینیوم روزهای خوبی را سپری می کند، اما پیکان در سرازیری قرار گرفته و تیم فصل اول نیست.

هوادر - گل گهر/ برای قلعه‌نویی چهارمی قهرمانی است!

تیم های دهم و چهارم جدول درحالی به مصاف هم می روند که امیر قلعه‌نویی به هیچ عنوان دوست ندارد، چهارمی را از دست بدهد. تیم پر هزینه گل گهر در لیگ بست و یکم به دنبال قهرمانی بود ولی حواشی اول فصل و کسر ۷ امتیاز مشکلات را زیاد کرد و حالا به دنبال همان چهارمی است. در سوی مقابل تیم هوادار نتایج خوبی را کسب‌ کرده و همین که فانوس به دست نشده، باید خوشحال باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v59n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهداف باقی مانده استقلال در لیگ بیست و یکم/ شکستن رکورد یحیی، بیرانوند و شفر