تاریخ انتشار: 1401/03/08 23:24
کد خبر: 21308

کارشناس داوری: «همرنگ» شهامت نداشت و پنالتی شهرخودرو را نگرفت

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: بدون شک صحنه مشکوکی که در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد پنالتی بود و متاسفانه داور بازی شهامت گرفتن پنالتی در دقایق پایانی بازی را نداشت.
کارشناس داوری: «همرنگ» شهامت نداشت و پنالتی شهرخودرو را نگرفت

هادی دزفولی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: داور تا دقیقه ۶۳ عملکرد خوبی داشت اما در لحظه‌ای که می‌توانست سکوی پرتاب او باشد لغزید و اشتباه بزرگی را انجام داد.

وی ادامه داد: بدون شک صحنه‌ای که در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد پنالتی مسلم بود و هیچ شکی در آن نیست، همرنگ ترسید و با نگرفتن این پنالتی عملکرد خود را زیر سئوال برد. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد: اتفاق دیگری که در این بازی مشهود بود و جای تعجب دارد، این بود که کمک داورها به جای اینکه به داور وسط کمک کنند حتی خطاهای جلوی چشمان را هم نگرفته و تصمیم را به داور واگذار  می‌کردند و با این کار به جای آنکه دست داور را بگیرند، پای او را می گرفتند.

دزفولی افزود: در کل می‌توان گفت داور تا دقیقه ۶۳ عملکرد مناسبی داشت اما بعد از آن اشتباهاتی کرد که خوب نیست. او در چند مورد باید از کارت زرد استفاده می‌کرد که مماشات کرد، در دقیقه ۷۲ باید به بازیکن شهر خودرو کارت زرد نشان می‌داد که نداد و در صحنه‌ای نباید کارت می‌داد، که داد.

وی تاکید کرد: به مربیان حق می‌دهم بابت اشتباهات داوری گلایه‌مند باشند اما نباید در کنار زمین جنجال درست کرد. متاسفانه فدراسیون فوتبال ما برای داوری در این سال‌ها کاری نکرده و آموزش‌هایی که لازم بوده را در دستور کار قرار نداده که امروز بخواهیم انتظاری غیر از این داشته باشیم. واقعیت این است انتخاب ما در کمیته داوران غلط بوده و تا این مشکل حل نشود،‌نباید انتظار معجزه داشت. 

تیم فوتبال شهرخودرو با قبول شکست ۲ بر یک در این بازی از رقابت‌های لیگ برتر خداحافظی و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekvr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


     

انتقاد شدید کارشناس داوری از داور دیدار پرسپولیس