تاریخ انتشار: 1401/03/09 20:02
کد خبر: 21271

پولادگر: با دعوت استقلال آمدم/ هوادار شادی مردم هستم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید طرفدار هیچ تیمی نیست و امشب به دعوت باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور یافته است.
پولادگر: با دعوت استقلال آمدم/ هوادار شادی مردم هستم

در حالی که دیدار هفته پایانی تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست‌ویکم از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز شد، تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

از قرار معلوم باشگاه استقلال برخی پیشکسوتان خود را برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرده بود و از آنها خواسته بود که در مکانی جمع شوند تا همه با هم وارد ورزشگاه شوند اما با این حال به دلیل پر شدن صندلی‌ها درهای ورزشگاه بسته شده بود.

محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان و مراسم قهرمانی آبی‌پوشان، در پاسخ به این سوال که آیا چون هوادار استقلال است به ورزشگاه آمده است؟ گفت: من طرفدار استقلال نیستم، طرفدار هیچ تیمی نیستم بلکه طرفدار مردم و خوشحالی آن‌ها هستم.

او با بیان اینکه به دعوت استقلال به ورزشگاه آمده، درباره حضور وزیر ورزش گفت: فکر نمی‌کنم در ورزشگاه حضور داشته باشند. ایشان مهمان داشتند اما ممکن است به ورزشگاه بیایند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه اعلام کرد برای حل مشکل برخی پیشکسوتان استقلال که پشت در مانده‌اند و نتواستند وارد ورزشگاه شوند، اقدام خواهد کرد.

سعید فتاحی درباره نحوه بلیت‌ فروشی دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان و مشکل حضور پیشکسوتان اظهار کرد: از هفته قبل نامه نگاری کرده بودیم که باشگاه از پیشکسوتان دعوت کرده است. بلیت VIP هم در اختیار آنهاست. از پیشکسوتان دعوت کردیم که در تالاری کنار کمپ مرحوم حجازی حاضر شوند تا با هم ورزشگاه وارد شویم ولی متاسفانه نتوانستیم.

اکبر کارگرجم، محمد نوری، منصور رشیدی، علی چینی، جواد قراب، رضا حسن‌زاده، بهروز پرورش‌خواه، گودرز حبیبی، شاهین بیانی از جمله پیشکسوتان استقلال هستند که پشت درهای ورزشگاه مانده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z98gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی استقلال و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست