تاریخ انتشار: 1401/03/10 07:31
کد خبر: 21254

نساجی قائمشهر - تراکتور/ پایان تشریفات پرشورهای لیگ

تیم های نساجی قائمشهر و تراکتور سه شنبه هفته جاری به مصاف هم می روند که این بازی با اینکه جنبه‌ تشریفاتی دارد، ولی نتیجه اش برای پایان خوش هر دو تیم مهم است.
نساجی قائمشهر  - تراکتور/ پایان تشریفات پرشورهای لیگ

در حال حاضر تراکتور با ۲۸ امتیاز در رتبه‌ سیزدهم قرار دارد که این رتبه در امنیت کامل  قرار دارد و خطری آن را تهدید نمی کند. با اینکه این رتبه اصل هواداران تبریزی را خوشحال نکرده و از تیم شان انتظار بیشتری داشتند، اما همین که سقوط نکرده اند باید کمی خوشحال باشند! ناگفته نماند تراکتوری ها یک نتیجه نیمه تمام هم دارند که مشخص نیست چه تصمیمی برای آن خواهند گرفت؟!

در سوی مقابل نساجی قائمشهر که وارد بحران شده و سرمربی اش را از دست داده، با ۳۳ امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفته و برای تک رقمی شدن به اما و اگر های زیادی نیاز دارد. این تیم باید تراکتور را شکست‌ دهد و منتظر نتایج سایر تیم ها بماند. اگر نساجی در لیگ تک رقمی شود، قطعا فصل موفقی را در لیگ پشت سر گذشته، چون این تیم قهرمان جام حذفی شده و با توجه‌ به‌ مشکلات میزبانی هم که داشته، باید به بازیکنان و کادر فنی اش خسته نباشید گفت.

با این حال هر دو تیم در لیگ برتر پر فراز و نشیب ظاهر شدند، اما با همین بالا و پایین شدن ها نساجی هوادارانش را راضی کرده ولی تراکتور نتوانسته خواسته‌ پرشورها های تبریزی را برآورده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bywgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: اسم بازی امروز فوتبال نبود و برای الهامی متأسفم