تاریخ انتشار: 1401/03/12 09:34
علی نعمتی :
کد خبر: 21160

حاضر بودم کل زندگی‌ام را به خاطر پرسپولیس بفروشم!

مدافع گلزن پرسپولیس معتقد است بدشانسی مانع از قهرمانی این تیم شد.
 حاضر بودم کل زندگی‌ام را به خاطر پرسپولیس بفروشم!

شاید باورش کمی سخت باشد ولی یک مدافع بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده است. علی نعمتی مدافعی که در ابتدای این فصل به پرسپولیس آمد، در چند بازی ابتدایی نیمکت نشین بود و فرصت بازی بدست نمی‌آورد. نعمتی اما رفته رفته توانست به ترکیب پرسپولیس راه پیدا کند و مزد صبوری اش را گرفت. علی در نیم فصل دوم ۴ بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و بهترین گلزن سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم محسوب می‌شود. فرصتی دست داد تا با این بازیکن نیشابوری گفت‌وگویی مفصل انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

می‌خواهم برگردیم به قبل از شروع فصل و جاییکه تو برای گرفتن رضایتنامه مجبور شدی خانه ات را بفروشی. در این خصوص صحبت کن.

خیلی دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. همانطور که خیلی‌ها در جریان هستند، باشگاه شهرخودرو برای دادن رضایتنامه من ۳ میلیارد تومان پول نقد می‌خواست و باشگاه پرسپولیس هم نمی‌توانست این پول را پرداخت کند. برای گرفتن رضایتنامه خیلی اذیت شدم و بعضی‌ها هم واقعا هم سنگ اندازی کردند و هم اذیت می‌کردند. در نهایت به خاطر پرسپولیس خانه ام را فروختم و پول رضایتنامه را پرداخت کردم. واقعا این کار را دلی کردم و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد

از اینکه خانه ات را فروختی و به پرسپولیس آمدی، پشیمان نیستی؟ می‌دانی که قیمت خانه از سال گذشته تا الان چقدر گران شده است؟

بله از قیمت‌ها تا حدودی با خبر هستم. قطعا قیمت خانه بالا رفته ولی من سر سوزنی هم از این کاری که کردم، پشیمان نیستم. آدم برای رسیدن به چیزی که دوستش دارد، همه کاری می‌کند. من عاشق پرسپولیس هستم و اگر لازم بود برای آمدن به تیم محبوبم کل زندگی ام را می‌فروختم. با افتخار پرسپولیسی هستم و از اینکه عضوی از خانواده بزرگ پرسپولیس به حساب می‌آیم، به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم. از بچگی عاشق این بودم که روزی پیراهن پرسپولیس را بپوشم و برای تیم محبوبم بازی کنم. خداراشکر که به آرزویم رسیدم و الان عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم.

با این وجود پس گلزنی برای تو با پیراهن پرسپولیس حس متفاوتی دارد. درست است؟

دقیقا همینطور است و واقعا برایم لذتبخش است. یکی از بهترین حس‌هایی که در زندگی ام تجربه کردم، گلزنی برای پرسپولیس بود و از این بابت خیلی خوشحالم.

اولین گلت را در دربی و حساس ترین بازی فصل به ثمر رساندی. گلی که البته ۳ امتیازی نشد. از آن بازی و گلی که به ثمر رساندی برای ما بگو.

واقعا روز تلخی برای من و البته کل پرسپولیسی‌ها بود. بازی که به راحتی باید برنده می‌شدیم و ۳ امتیاز را می‌گرفتیم، با تساوی به پایان رسید. خیلی حیف شد و شاید باورتان نشود که من هنوز هم بعضی وقت‌ها حسرت آن بازی را می‌خورم. به نظرم کاملا تیم برتر زمین بودیم و باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. فقط روی یک غفلت گل خوردیم و ۳ امتیاز را از دست دادیم. اگر در آن دیدار پیروز می‌شدیم، قطعا قهرمانی برای ما بود و خیلی چیزها فرق می‌کرد. به هرحال قسمت به این شکل برای ما رقم خورد و نشد که دربی را با گل من ببریم.

مشابه گل دربی را چند بار دیگر و با پاس رامین رضاییان زدی. معلوم است با رامین خیلی هماهنگ هستی.

خب ما تمرینات خیلی کار می‌کنیم و سانترهای رامین هم انصافا عالی و درجه یک است. هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد و خداراشکر حاصل این هماهنگی چند گل برای پرسپولیس بود.

تو با اینکه یک مدافع آخر هستی ولی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل دوم محسوب می‌شوی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب اول لطف خداست و دوم تلاش بچه‌ها و کادرفنی. من هرکاری می‌کنم وظیفه ام است و باید بهترین عملکرد را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم. امیدوارم مهره مفیدی برای تیمم بوده باشم و هواداران و کادرفنی از من راضی باشند. ضمن اینکه نتیجه گرفتن پرسپولیس از هرچیزی مهم تر است و اینکه چه کسی گل بزند و یا پاس گل بدهد، فرقی نمی‌کند.

به نظرت دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس و از دست دادن ۲ جام در این فصل چه بود؟

تیم ما به لحاظ امتیاز گیری بد کار نکرد ولی در چند بازی که خیلی نیاز به ۳ امتیاز داشتیم، امتیازات را به راحتی از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا از کورس قهرمانی جا بمانیم و جام‌ها را از دست بدهیم. به نظرم در بعضی بازی‌ها واقعا بدشانسی آوردیم و درحالیکه تیم برتر زمین بودیم و می‌بایست برنده می‌شدیم، این اتفاق نیفتاد و خیلی راحت به حریفان امتیاز دادیم.باز هم می‌گویم اگر بدشانسی و یکسری اتفاقات نبود، الان جای ما و تیم قهرمان عوض می‌شد. به نظرم تیم ما امسال لیاقت گرفتن حداقل یک جام را داشت.

فصل آینده را چطور می‌بینی؟

فعلا تمام تمرکز ما روی آخرین بازی مقابل فجر است. می‌خواهیم نمایش خوبی داشته باشیم و لیگ را با برد به پایان برسانیم. باید رتبه دوم را حفظ کنیم و این تنها کاری است که فعلا می‌توانیم برای هواداران انجام دهیم. امیدوارم فصل را با برد تمام کنیم و بعد از چند روز استراحت و ریکاوری، خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم. قطعا هدف ما برای فصل بعد گرفتن جام قهرمانی است و مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

بعد از نتیجه نگرفتن در لیگ و جام حذفی، خیلی‌ها به یحیی گل محمدی انتقاد کردند و معتقد بودند، کادرفنی باید عوض شود. نظرت در این رابطه چیست؟

من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم چون در حیطه وظایف من نیست. با این حال یحیی گل محمدی خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و خودش از مکتب پرسپولیس است. کارنامه آقا یحیی هم که کاملا مشخص است و نیازی به تعریف من ندارد. ما یک تیم هستیم و باید همه تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم موفقیت‌های پرسپولیس را جبران کنیم.

تو قبلا بازیکن شهرخودرو بودی و تیم استانت هم محسوب می‌شود ولی به نوعی گل تو منجر به سقوط این تیم شد. در این مورد چه صحبتی داری؟

واقعا از سقوط شهرخودرو ناراحتم و دلم برای مردم مشهد و استان خراسان می‌سوزد. چند سال برای این تیم بازی کردم و خاطرات خوبی از شهرخودرو دارم. راستش گل من باعث سقوط شهرخودرو نشد، بلکه این تیم از مدت‌ها قبل سقوط کرده بود. به هرحال یکسری اتفاقات و تصمیمات باعث شد تا این تیم خوب به لیگ پایین تر سقوط کند. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که شهرخودرو دوباره به لیگ برتر بازگردد.

فصل آینده به جام جهانی ختم می‌شود و قطعا بازیکنان انگیزه زیادی برای درخشش در بازی‌های باشگاهی دارند. به دعوت شدن به تیم ملی فکر می‌کنی؟

قطعا همینطور است که شما گفتید. سال آینده برای همه بازیکنان خیلی مهم است چون هر بازیکنی دوست دارد حضور در جام جهانی را تجربه کند. من هم قطعا انگیزه زیادی دارم تا بتوانم ابتدا در پرسپولیس خوب بازی کنم و مفید باشم، سپس به تیم ملی دعوت شوم. بازی برای تیم ملی آرزوی همه بازیکنان است و من هم به طور حتم به این موضوع فکر می‌کنم.

برای فصل آینده در پرسپولیس می‌مانی ؟

خب من با پرسپولیس به غیر از این فصل، ۲ سال دیگر قرارداد دارم و قطعا در تیم محبوبم می‌مانم. بازی برای پرسپولیس افتخار بزرگی است و اگر خدا بخواهد فصل آینده هم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l56ak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج قطعی دو بازیکن خارجی از لیست پرسپولیس