تاریخ انتشار: 1401/03/12 12:41
کد خبر: 21155

فرهاد مجیدی، مرد تصمیمات غیرمنتظره

ترک کردن یک تیم قهرمان و حضور در یک لیگ خارجی، چالش بسیار بزرگی است؛ شمشیر دو دمی که یا حقانیت فنی مجیدی را بیش از پیش ثایت می‌کند، یا به یک شکست بزرگ در کارنامه او تبدیل می‌شود.
فرهاد مجیدی، مرد تصمیمات غیرمنتظره

استقلال به عنوان قهرمان مقتدر لیگ برتر به شکل عجیبی در محاصره شایعات گرفتار آمده است. از یک سو می‌گویند مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه که در انتخابات فدراسیون فوتبال شکست خورد، بعد از عزل عزیزی خادم دوباره سودای بازگشت به این مجموعه را در سر دارد و می‌خواهد در مجمع انتخاباتی آتی حضور بیابد. از سوی دیگر هم حرف و حدیث‌های زیادی در مورد جدایی فرهاد مجیدی از این تیم مطرح شده؛ شایعاتی که از قبل هم به گوش می‌رسید و حالا حسابی تشدید شده است. مجیدی در جشن قهرمانی تیمش به شدت اشک می‌ریخت و هنگام خروج از مراسم هم زمین را بوسید؛ اقدامی که معمولا موقع خداخافظی رایج است. می‌گویند او از بازیکنان هم حلالیت خواسته و از امارات پیشنهاد دارد. همه اینها در حالی است که فرهاد دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب یک کلمه هم حرف نزده و موضوع را روشن نکرده است.

فرهاد مجیدی همیشه نشان داده استعداد عجیبی در گرفتن تصمیمات غیرمنتظره دارد. سرمربی کنونی استقلال، در دوران بازی هم رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی زیادی داشت. او در چند مقطع استقلال را رها کرد و رفت که بعضی از آنها در میانه‌های فصل بود؛ درست مثل لیگ یازدهم که آن جدایی، کمر استقلال مظلومی را شکست و از قهرمانی دور کرد. فرهاد حتی خبر خداحافظی‌اش از فوتبال را هم به کسی نداده بود. او در لیگ سیزدهم به طور ناگهانی در حاشیه بازی با مس کرمان چهار گوشه زمین را بوسید و کفش‌هایش را آویخت، آن هم در حالی که امیر قلعه‌نویی، سرمربی وقت تیم به شدت مخالف بود. حتی در قبال همکاری کردن یا نکردن با همین قلعه‌نویی هم شاهد رفتارهای ناگهانی زیادی از جانب فرهاد بودیم؛ از اعلام برائت شدیداللحن با آن بیانیه معروف، تا بازگشت به استقلال امیر! در نتیجه اگر فرهاد این بار هم تصمیم به خداحافظی با استقلال داشته باشد، در حقیقت اتفاق عجیبی رخ نداده. این می‌تواند قطعه‌ای دیگر از پازل رفتارهای همیشگی مجیدی باشد. حتی خبر رسیده فرهاد مجیدی با یک باشگاه اماراتی توافق کرده که اگر اینطور باشد، او ریسک بسیار بزرگی انجام داده است. ترک کردن یک تیم قهرمان و حضور در یک لیگ خارجی، چالش بسیار بزرگی است؛ شمشیر دو دمی که یا حقانیت فنی مجیدی را بیش از پیش ثایت می‌کند، یا به یک شکست بزرگ در کارنامه او تبدیل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxrnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور احتمالی کاپیتان آبی‌ها در ترکیب ثابت