تاریخ انتشار: 1401/03/17 12:44
کد خبر: 20950

مجیدی به دنبال بازیکنان سابق؛ استقلالی‌ها در راه امارات؟

رفتن مجیدی از استقلال، می‌تواند نقل و انتقالات این تیم برای فصل آینده را هم با خطر مواجه کند.
مجیدی به دنبال بازیکنان سابق؛ استقلالی‌ها در راه امارات؟

جشن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، زیاد طولانی نشد و آن‌ها با خبر تلخ جدایی فرهاد مجیدی مواجه شدند. استقلالی‌ها، باید دنبال سرمربی جدیدی باشند. فعلا گزینه‌های زیادی، برای نیمکت استقلال مطرح شده‌اند و همزمان، باشگاه با بازیکنان کلیدی برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کند. حضور مجیدی در امارات اما، حالا روی نقل و انتقالات استقلال هم سایه انداخته و شاید، باعث از دست دادن چند ستاره تیم بشود.

هایجک قایدی

بازگرداندن مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات، بزرگترین هدف استقلال در نقل و انتقالات این فصل بود. قایدی فصل پیش، روزهای بدی را در امارات پشت سر گذاشت و استقلالی‌ها امیدوار بودند حداقل به صورت قرضی بتوانند او را برای فصل آینده به خدمت بگیرند. الغرافه آندره‌آ استراماچونی، جدی‌ترین رقیب استقلال برای قایدی محسوب می‌شد اما حالا، نام الاتحاد کلبا هم به میان آمده است. مجیدی از باشگاه جدیدش درخواست خرید چند بازیکن خارجی کرده که در صدر آن‌ها، نام قایدی قرار دارد. الاتحاد کلبا می‌تواند توقعات مالی شباب الاهلی را برای این انتقال برآورده کند و قایدی هم، فرصتی برای کار کردن دوباره با مجیدی و بازگشت به روزهای خوب خواهد داشت. ورود الاتحاد کلبا به کورس خرید قایدی، شانس استقلال برای جذب او را به شدت کاهش می‌دهد.

ستاره‌های آبی

استقلال فصل پیش در مسیر قهرمانی، ستاره‌های زیادی داشت اما چند بازیکن این تیم، بیشتر از همه در سبک بازی مجیدی تاثیرگذار بودند. بازیکنانی که او، قصد دارد در امارات هم از آن‌ها استفاده کند. با توجه به جدایی ناگهانی مجیدی از استقلال، شاید او فعلا سراغ بازیکنان ترکیب اصلی این تیم نرود تا با حاشیه و دلخوری هواداران روبرو نشود. در صورتی که استقلال نتواند با بازیکنان مورد نظر مجیدی برای تمدید قرارداد توافق کند یا سرمربی جدید آن‌ها را نخواهد، احتمال حضور آن‌ها در امارات زیاد است. گزینه‌های اصلی مجیدی برای انتقال از استقلال به الاتحاد کلبا، بازیکنان خارجی هستند که فصل پیش با نظر او جذب شدند.

نیمکت خالی

از بین اعضای اصلی کادرفنی مجیدی هم، قرار نیست کسی در استقلال باقی بماند. گابریل پین، دستیار مجیدی که نقش پررنگی در سبک بازی استقلال داشت، قرار است همراه او به امارات برود. صالح مصطفوی هم قصد مهاجرت از ایران را دارد. در این زمینه البته، اتفاق عجیبی نیفتاده و معمولا کادرفنی هر مربی، همراه او از باشگاه جدا می‌شوند. استقلالی‌ها اما امیدوارند حضور مجیدی در امارات علاوه بر نیمکت خالی، ستاره‌ها و گزینه‌های خریدشان در فصل نقل و انتقالات را تهدید نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qxke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 معمای بازیکنان آزاد استقلال