تاریخ انتشار: 1401/03/18 21:48
کد خبر: 20894

روز سرنوشت‌ساز استقلال؛ چه کسی نمی‌خواهد نکونام استقلالی شود

در صورتی که پرونده جواد نکونام به صورت رسمی فردا (پنجشنبه) بسته شود فهرستی از مربیان ایرانی و خارجی روی میز آجورلو ردیف خواهد شد.
روز سرنوشت‌ساز استقلال؛ چه کسی نمی‌خواهد نکونام استقلالی شود

جواد نکونام ‌جدی‌ترین و مهم‌ترین گزینه نیمکت استقلال برای مدیران این تیم محسوب می‌شود، مدیران آبی‌پوشان به خوبی می‌دانند او جانشین شایسته‌ای برای فرهاد مجیدی خواهد بود.

 

جواد نکونام روزهای پر استرس و پر فشاری را پشت سر می‌گذارد، او باید برای آینده مربیگری‌اش بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را بگیرد، او به خوبی می‌داند اگرچه حضور در استقلال جذاب و آرزوی هر مربی ایرانی است اما این احتمال وجود دارد در طول فصل تبعات و فشارهای زیادی را متحمل شود!

نکونام تا شب گذشته برای حضور در استقلال موافقت نسبی خود را اعلام کرده بود، او در گفت وگویی که با استقلالی‌ها داشت قرار بر این گذاشت تا با حضور در ایران مذاکرات نهایی خود را برای عقد قرارداد انجام دهد، مدیران استقلال حتی اینقدر به حضور نکونام در استقلال امیدوار بودند که قصد نوشتن پیش نویس قرارداد را داشتند.

جواد خصوصیات رفتاری خاص دارد، او ابتدا برای انجام هر کاری تمامی جوانب را در نظر گرفته و پس از مشورت با افراد معتمد خود تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

نکونام شب گذشته با یکی از نزدیکان خود برای حضور در استقلال مشورت کرد، این مشورت‌ باعث شد تا او برای حضور در استقلال مردد شود، اینکه وی هدایت تیم قهرمان را بر عهده بگیرد و برخی از هواداران بنا به دلایل مختلف مخالف حضور او باشند برای وی راضی کننده نیست.

نکونام اگرچه جواب نهایی را به مدیران باشگاه استقلال نداده است اما آنها متوجه شده‌اند وی همانند گذشته رغبتی برای این کار ندارد.

مدیران استقلال به خوبی دریافته‌اند باید به گزینه‌های دیگری فکر کنند، به گزینه‌هایی که شاید نه باب میل آنها باشد نه هواداران.

حالا باید دید فردا چه اتفاقی رقم می‌خورد، آیا پرونده نکونام بسته می‌شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y87ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهلت ۴۸ ساعته استقلال به جواد نکونام