تاریخ انتشار: 1401/03/20 17:28
کد خبر: 20835

تکلیف جانشین فرهاد چه شد؟

جلسه هیئت مدیره استقلال در روزهای ابتدایی هفته پیش رو برگزار می شود.
تکلیف جانشین فرهاد چه شد؟

پس از انتشار شایعه تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در بعد از ظهر امروز (جمعه بیستم خردادماه) تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با تکذیب این خبر اعلام کردند هنوز دستورالعملی برای تشکیل جلسه هیئت مدیره به آنها ابلاغ نشده است.

از باشگاه استقلال خبر می رسد با توجه به طولانی شدن پروسه زمانی انتخاب جانشین فرهاد مجیدی از سوی هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز یکی از مسئولان وزارت ورزش در صحبت با مدیرعامل این باشگاه در این باره سوالاتی را مطرح کرده و درباره تعلل به وجود آمده در معرفی جانشین فرهاد مجیدی پیگیر ماجرای سرمربیگری استقلال در فصل جدید لیگ برتر شده است.

از این رو قرار است ظرف روزهای یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعضای هیئت مدیره استقلال در محل ساختمان این باشگاه گرد هم آمده و در این باره به تبادل نظر بپردازند.

برخی منابع مطلع باشگاه استقلال خبر می دهند در صورت مشخص شدن گزینه مورد نظر استقلال ظرف ۴۸ ساعت آینده، هیئت مدیره استقلال در جلسه پیش رو درباره چگونگی عقد قرارداد با سرمربی جدید باشگاه استقلال به بحث و گفتگو خواهد نشست.

شایان ذکر است؛ تا امروز پس از انصراف جواد نکونام برای هدایت استقلال در فصل آینده در حال حاضر نام رضا عنایتی به عنوان گزینه نزدیک به نیمکت استقلال مطرح شده که البته مدیران باشگاه استقلال به هیچ وجه این موضوع را تایید یا رد نمی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke5wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلاحت زاده:جو علیه نکونام را مجیدی به وجود آورد