تاریخ انتشار: 1401/03/23 07:34
کد خبر: 20736

استقلال در آستانه توافق با سرمربی جدید

تیم فوتبال استقلال سرانجام برای سپردن نیمکت هدایت خود نام یک گزینه را به‌صورت جدی مطرح کرده و به‌نظر می‌رسد مذاکرات با سرمربی دورگه ایرانی-آلمانی بهتر از سایر مربیان دیگر پیش می‌رود.
استقلال در آستانه توافق با سرمربی جدید

باشگاه استقلال همچنان در تلاش است تا هرچه زودتر سرمربی جدید این تیم را انتخاب و معرفی کند، این در حالی است که مدیران باشگاه از سوی هواداران بابت مشخص‌نشدن تکلیف کادر فنی تحت فشار هستند؛ خصوصا درحالی‌که تیم رقیب (پرسپولیس) بدون انجام تغییر در کادر فنی، چند بازیکن را هم به خدمت گرفته و این موضوع نگرانی هواداران استقلال را به همراه داشته است. اگر بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، جواد نکونام به مدیران این باشگاه پاسخ مثبت می‌داد، آبی‌ها اینگونه وارد چالش نمی‌شدند ولی نبود گزینه مقبول ایرانی و طولانی‌شدن انتخاب سرمربی خارجی، کار مدیران استقلال را کمی سخت کرده است.

مذاکره با مربی بوندس‌لیگایی

باشگاه استقلال در چند روز گذشته شرایط چند مربی اروپایی را مورد بررسی قرار داده ولی هنوز سرمربی جدید این‌ تیم انتخاب نشده است. البته مدیران این باشگاه به شکل ویژه و جدی پروسه انتخاب سرمربی را جلو می‌برند تا انتخاب نهایی را انجام دهند. اتفاق جالب اما شروع مذاکرات استقلال با الکس نوری است؛ مربی ایرانی‌الاصل که سابقه مربیگری در بوندس‌لیگا را دارد و حالا در تیررس آبی‌های پایتخت قرار گرفته است. در چند سال گذشته هم بارها بحث حضور الکس نوری در فوتبال ایران مطرح شده و البته این اتفاق تا به امروز عملی نشده است. حالا مدیران استقلال مذاکره با این مربی را هم شروع کرده‌اند؛ گزینه‌ای که حضورش در استقلال جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. این مربی در تیم‌های معتبری چون هرتابرلین و وردربرمن کار کرده ‌و حالا آبی‌ها در تلاش برای توافق با او هستند.

یکی از مسائلی که استقلالی‌ها به آن اهمیت می‌دهند، مبلغ قرارداد مربی خارجی است. آنها تمایل به آوردن مربی گران‌قیمت نداشته‌اند اما با وجود این خبر می‌رسد مدیران باشگاه به‌صورت جدی مذاکرات با نوری را پیش می‌برند و حتی حاضرند با رقم پیشنهادی او هم موافقت کنند تا مقدمات حضور این مربی در ایران فراهم شود.

برخی اخبار و شواهد طی 24 ساعت گذشته این‌طور نشان می‌داد که مذاکرات با نوری برای متقاعد کردن وی جهت امضای قرارداد به‌صورت ریالی ادامه دارد اما نوری شرط گذاشته است که قراردادش باید ارزی تنظیم شود. شنیده‌ها از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد درصورتی‌که بین باشگاه استقلال و نوری قراردادی امضا شود، این قرارداد به‌صورت ارزی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5677

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده در حوالی نیمکت استقلال