تاریخ انتشار: 1401/03/25 12:31
کد خبر: 20643

بند فسخ سیدحسین دردسرساز می‌شود؟

دروازه‌بان ملی پوش استقلال در صورت داشتن پیشنهاد می تواند یکطرفه قراردادش را فسخ کند و جدا شود.
بند فسخ سیدحسین دردسرساز می‌شود؟

 سیدحسین حسینی یکی از موفق‌ترین ستاره‌های استقلال در فصل گذشته بود؛ او که با ثبت 18 کلین شیت عنوان بهترین گلر لیگ را از آن خود کرد و دستکش طلایی را به دست آورد، نشان داد در اوج آمادگی است و به همین منظور در لیست تیم ملی نیز قرار گرفت.
دروازه‌بان شماره یک استقلال با عملکرد خوبی که در فصل گذشته نشان داد، طبیعی است که هر تیمی خواهان به خدمت گرفتنش در سال جام جهانی باشد. اگرچه درباره حسینی اینطور تصور می شود که او یکسال دیگر از قراردادش باقی مانده و بدون تردید فصل جدید هم گلر شماره یک آبی پوشان خواهد بود، اما به تازگی مشخص شده در قرارداد او بندی وجود دارد که می تواند در ازای پرداخت مبلغی از استقلال جدا شود.
درباره حسینی شایعه شده که پیشنهادهایی از خارج از کشور و یکی از لیگ های اروپایی دریافت کرده است. این دروازه بان که انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی همراه تیم ایران دارد، بدش نمی آید بتواند با حضور در فوتبال اروپا تجربه جدیدی را در رزومه فوتبالی خود به دست بیاورد. از سوی دیگر او کاپیتان دوم استقلال محسوب می شود و با تجربه بسیاری که در سال های گذشته به دست آورده، می تواند در فصل جدید هم کمک حال آبی پوشان باشد.
اگرچه دروازه‌بان استقلال هنوز تصمیمی درباره جدایی یا ماندن در استقلال نگرفته و حضورش در فوتبال اروپا نیز رسمی نشده اما مساله مهم این است که اگر او تصمیم به جدایی بگیرد با فعال کردن بند فسخی که در قراردادش دارد، به راحتی می تواند این کار را انجام بدهد. 
بی تردید احتمال جدایی حسینی از استقلال در روزهایی که باشگاه آبی پوش پایتخت مشکلات فراوانی پیرامون انتخاب سرمربی جدید تجربه می کند، می تواند به یک دردسر بزرگ دیگر برای آنها تبدیل شود. البته که حسینی به عنوان بازیکنی که سال ها در استقلال توپ زده بعید است حالا که از این تیم دوباره به تیم ملی رسیده در سال منتهی به جام جهانی تصمیمی جز ماندن در استقلال بگیرد. در روزهایی که برخی دروازه‌بان‌های شاغل در اروپا برای آنکه بیشتر در چشم باشند به ایران برگشته اند تا جایگاه شان در تیم ملی را از دست ندهند، رفتن به یک کشور دیگر برای حسینی ریسک بزرگی محسوب می شود.
باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون برترین گلر لیگ بیست و یکم رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5nrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای استقلالی‌ها و استراماچونی درباره ستاره آبی پوشان