تاریخ انتشار: 1401/03/26 08:49
کد خبر: 20607

پرسپولیس و گزینه اول گل محمدی به میز مذاکره برگشتند

باشگاه پرسپولیس هنوز موفق نشده تا برای فصل آینده مهاجم جذب کند.
پرسپولیس و گزینه اول گل محمدی به میز مذاکره برگشتند

سرخ‌ها اگر چه تا به امروز ۴ بازیکن سرشناس و یک بازیکن جوان را به خدمت گرفته‌اند اما پرسپولیس هنوز برای تقویت خط حمله بازیکنی را جذب نکرده و این موضوع باعث نگرانی گل‌محمدی شده است. سجاد شهباززاده که در میانه راه به سمت استقلال پیچید و و مدیران پرسپولیس همچنان برای جذب یک مهاجم خارجی در تلاش هستند.

۲روز پیش مذاکرات باشگاه پرسپولیس با کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی به بن‌بست رسید و دلیلش قیمت بالای این بازیکن بود اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که مذاکرات بار دیگر از سر گرفته شده و باشگاه در تلاش است تا موانع پیش روی این انتقال را از سر راه بردارد. تلاش باشگاه پرسپولیس برای کاهش هزینه‌های این انتقال است تا کاسیانو را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که به نظر نمی‌رسد مشکل خط حمله سرخ‌ها با جذب تنها یک بازیکن برطرف شود. پرسپولیس عبدی، تمیروف و پاکدل را به عنوان مهاجم در اختیار دارد که هیچ کدام نمی‌توانند بار اصلی گلزنی این تیم را به دوش بکشند.

حتی گفته می‌شود پاکدل و تمیروف در لیست خروج یحیی گل محمدی قرار دارند بنابراین به نظر می‌رسد سرخ‌ها حداقل نیاز به جذب دو مهاجم دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxdam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی باز هم با جذب بازیکن استقلالی مخالفت کرد