تاریخ انتشار: 1401/03/29 01:34
بختیاری زاده:
کد خبر: 20484

نکونام باهوش بود که به استقلال نرفت/ مربی بعد از مجیدی مشکلات فراوانی دارد

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باتوجه به هوش و درایت جواد نکونام مطمئن بودم که او به استقلال نمی رود و او باهوش بود که به استقلال نرفت و در فولاد ماند.
نکونام باهوش بود که به استقلال نرفت/ مربی بعد از مجیدی مشکلات فراوانی دارد

سیاوش بختیاری زاده درباه تاثیر ادامه همکاری باشگاه فولاد و جواد نکونام در تداوم روند خوب این تیم در لیگ برتر، اظهارکرد: بعد از تعطیلات مسابقات حرف و حدیث‌های فروانی پیرامون جواد نکونام و رفتن او به استقلال و تیم ملی مطرح شد اما هر فرد حرفه‌ای و هرکسی که با جان و دل فولاد را دنبال می‌کرد به این باور می‌رسید که این صحبت‌ها تنها حرف و حدیث است و مربی باهوشی مثل جواد نکونام هیچ وقت نمی‌پذیرد در حالی که فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایرانی از نظر ساختار مدیریتی، سخت افزاری و نرم افزاری و حتی حمایت‌های هیات مدیره است، این تیم را که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است رها کند و به تیم دیگری برود.

وی افزود: باتوجه به هوش و درایت جواد نکونام مطمئن بودم که او به استقلال نمی‌رود و او باهوش بود که به استقلال نرفت و جایگاهش را در فولاد که می‌تواند به مطرح شدن بیشتر او در عرصه مربیگری کمک کند رها نکرد که به استقلال برود. آن هم تیمی که فصل گذشته فوق العاده کار کرد و با رکوردهای عجیب به قهرمانی رسید و مطمئنا مربی بعد از فرهاد مجیدی مشکلات فراوانی در استقلال خواهد داشت. فقط و فقط هوش جواد نکونام به او کمک کرد که علی رغم فشار مدیران این باشگاه، هدایت استقلال را قبول نکند و تصمیم درست و عاقلانه بگیرد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: اکنون هم باشگاه فولاد در سکوت خبری و طبق لیست جواد نکونام در حال جذب بازیکن است اما این گله وجود دارد که چرا فقط رسانه خوزستان نباید آماری از نقل و انتقالات باشگاه فولاد داشته باشد در حالی که در رسانه‌های پایتخت نشین خبرهای دیگری درخصوص نقل و انتقالات فولاد می شنویم. پس اگر قرار است سکوت خبری باشد برای همه باشد نه فقط خبرنگاران استان خوزستان.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به ادامه همکاری باشگاه فولاد و جواد نکونام امیدوارم لیست قوی پیشنهاد شده توسط این مربی جذب شود و اگر آن نفرات جذب شوند فولاد می‌تواند قوی‌تر و محکم تر در لیگ بیست و دوم و لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار و نام فوتبال خوزستان دفاع کند.

بختیاری‌زاده در پایان عنوان کرد: امسال بعد از سه سال هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا تیم‌هایشان و بازی‌های زیبا و هجومی ببینند و این کارِ کادرفنی تمام تیم‌ها را کمی سخت می‌کند و مربیان باید به فکر ارائه بازی‌های زیبا باشند. پس تیم‌های خوزستانی از جمله فولاد که همه امید ما برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر است باید آنقدر قوی بسته شود که وقتی هوادارانش به استادیوم می‌آینده خوشحال و راضی به خانه برگردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l59n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌ها دو بار در این مدت شوک خوردند/ کار اصلی مدیران استقلال در نقل و انتقالات حفظ شاکله تیم است