تاریخ انتشار: 1401/03/29 09:29
کد خبر: 20474

نگاهی به لیست ستاره‌های مد نظر استقلال

۷ بازیکن جدید در لیست خرید آبی ها قرار گرفته اند.
نگاهی به لیست ستاره‌های مد نظر استقلال

درست است که مصطفی آجرلو هنوز جانشینی برای فرهاد مجیدی انتخاب نکرده اما او و همکارانش در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر این باشگاه هستند. مدیرعامل استقلال طی روزهای اخیر سعی کرد در فضایی آرام با بازیکنان مد نظرش مذاکره کند که اتفاقا سجاد شهباززاده را هم از سپاهان جذب کرد اما این تمامی نفرات مد نظر استقلال نیستند.

به دنبال کاپیتان تیم امید

در لیست باشگاه استقلال نفراتی چون محمد نژاد مهدی، سعید صادقی، امید حامدی فر، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی،علی کریمی و یک مهاجم اروپایی دیده می‌شود که البته حسینی پیشنهاد این باشگاه را رد کرده و یاسین سلمانی نیز که کاپیتان تیم ملی امید ایران محسوب می‌شود با سپاهان قرارداد دارد. ظاهرا سلمانی تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند از سپاهان جدا شود.

گفتگو برای تمدید

قرار است مسئولان استقلال کار مذاکره با محمد دانشگر، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، را برای تمدید قرارداد فعلا آغاز کنند و سپس با امیر حسین حسین زاده که بندی برای جدایی و پیوستن به تیم های اروپایی در قرارداد دارد مذاکره کنند.

انتخاب جانشین برای ژستد

رودی ژستد از جمله بازیکنان خارجی فصل گذشته استقلال بود که فرهاد مجیدی خیلی به او اعتقاد داشت و مرتب در کنفرانس های مطبوعاتی خود تاکید می کرد این بازیکن کاملاً حرفه‌ای عمل می کند ولی ژستد در میان پیشکسوتان استقلال و هواداران این تیم محبوبیت چندانی نداشت و حتی گشودن دروازه پرسپولیس هم نتوانست به او در این راه کمک کند .رودی بلافاصله پس از پایان فصل خداحافظی کرد. او به خوبی می دانست فرهاد مجیدی در این تیم نمی ماند و بهتر است خودش قبل از رفتن سرمربی جدا شود تا مهر اخراج در کارنامه‌اش نزنند. حالا استقلالی ها می خواهند یک بازیکن به جای ژستد بیاورند و از ظرفیت بازیکنان خارجی خود به طور کامل بهره مند شوند.

آمانوف در اتاق انتظار

یکی دیگر از بازیکنانی که باید تکلیفش طی همین روزها مشخص شود، عزیزبک آمانوف است .ملی پوش ازبکستانی استقلال که چهره ای متوسط از خود در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم ارائه کرد و مشخص نیست که سرمربی جدید استقلال هم مانند فرهاد مجیدی به او اعتقاد دارد یا خیر؟ آمانوف با استقلال قرارداد دارد و اگر قرار باشد این باشگاه او را مورد استفاده قرار ندهد یا باید زمینه برای جدایی مسالمت‌آمیز فراهم شود یا اینکه عزیزبک به طور قرضی در اختیار یک باشگاه دیگر قرار بگیرد. قاعده کار این است که سرمربی جدید در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qwpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد