تاریخ انتشار: 1401/03/29 20:51
کد خبر: 20445

یخ‌بندان در قطب سوم؛ بی‌خبری از توفان زرد

سپاهان ستاره‌هایش را تا این‌جای فصل نقل‌وانتقالات از دست داده و بدون سرمربی روزهای عجیبی را می‌گذراند.
یخ‌بندان در قطب سوم؛ بی‌خبری از توفان زرد

سال‌های زیادی از روزهای دوقطبی فوتبال ایران نمی‌گذرد. استقلال و پرسپولیس دو قدرت بلامنازع لیگ ایران بودند که جام‌ها و افتخارات را با هم جابه‌جا کرده و در اهدای آن به تیم‌های دیگر به خصوص تیم‌های شهرستانی خساست به خرج می‌دادند. تیمی از اصفهان اما این دوقطبی را به هم زد و با سرمایه‌گذاری در فوتبال توانست خودش را به جمع این دو تیم تحمیل کرده و ضلع سوم فوتبال ایران را در آن سال‌ها شکل بدهد. از آن سال به بعد پول و البته اقتدار تیمی و سیستم مدیریتی، زردپوشان اصفهانی را علاوه بر کسب جام در جذب بازیکن هم به یک رقیب سرسخت برای تیم‌های تهرانی که تا پیش از این بی‌رقیب بودند تبدیل کرد.

امسال بعد از مدت‌ها سپاهان را با چهره‌ای متفاوت در نقل‌وانتقالات می‌بینیم. این تیم برای دومین فصل متوالی ستاره‌های زیادی از دست داده است و به جای اینکه مقصد ستاره‌ها و شاه‌ماهی‌های نقل‌وانتقالاتی باشد به مبدا آن‌ها تبدیل شده است. آن‌ها فصل گذشته چند بازیکن موثر خود از جمله احسان حاج‌صفی، محمد محبی و پیام نیازمند را از دست دادند؛ البته  باخریدهای خوبی که داشتند جای بازیکنان جداشده را به خوبی پرکردند اما این فصل ادامه روند این جدایی‌ها می‌تواند هواداران را نگران کند. تا این‌جای فصل نقل‌وانتقالات جدایی سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی‌فر و گیورگی گولسیانی به عنوان ستاره‌های سپاهان از این تیم قطعی شده است و محمد نژادمهدی هم بازیکنان دیگری است که احتمالا فصل آینده را در تیم جدید آغاز می‌کند. مهم‌تر از همه، جدایی محرم نویدکیاست که هنوز جانشینی برای او مشخص نشده است.

سپاهان برخلاف خبرهای داغ در میان جداشده‌ها برای بازیکنان جذب‌شده تا الان اخبار خوبی برای هوادارانش نداشته است. احسان پهلوان یکی از بازیکنانی است که زمزمه حضورش در اصفهان شنیده می‌‌شود و البته خیلی جدی نشده است. شاید نگه‌داشتن بازیکنانی مانند امید نورافکن که مشتریان زیادی دارد و البته جذب یک مربی نام‌‌آشنا بتواند تا حدودی اخبار بد را برای هواداران جبران کند. شایعاتی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که سپاهان این فصل با کاهش بودجه شدید مواجه شده و اگرچه این اخبار تکذیب شد اما روند تیم می‌تواند درستی آن را نشان دهد. اخبار ضد‌ونقیض پیرامون یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر ایران هواداران را حسابی نگران کرده است و حتی رقیبان این تیم در انتظارند تا ببینند سیاست اصفهانی‌ها در ادامه راه چه خواهد بود. سپاهانی‌ها و محمدرضا ساکت در آخرین لحظه با یک کامبک بزرگ به میدان برمی‌گردند و یا باید آن‌ها را این فصل تیم بی‌سروصدای فصل نقل‌وانتقالات دانست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqnnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موج‌سواری با اعتبار استقلال و پرسپولیس !