تاریخ انتشار: 1401/03/31 14:04
کد خبر: 20376

پدیده صنعت نفت در استقلال؛ دومین خرید احتمالی آبی‌ها کیست؟

هافبک دفاعی 22 ساله فصل گذشته صنعت نفت آبادان احتمالاً به عنوان دومین خرید تابستانی استقلال معارفه خواهد شد.
پدیده صنعت نفت در استقلال؛ دومین خرید احتمالی آبی‌ها کیست؟

طولانی‌شدن فرآیند انتخاب سرمربی جدید استقلال باعث شده تا تمرکز استقلال مدیران باشگاه در بازار نقل‌وانتقالاتی برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی باشد. البته که مدیران باشگاه استقلال به هواداران این تیم دلگرمی داده‌اند که در بازار تابستانه هم آبی‌ها فعال بوده و مذاکرات برای خرید چند بازیکن جدید به صورت چراغ خاموش انجام شده است.

سجاد شهباززاده اولین بازیکنی بود که به صورت رسمی برای حضور در استقلال لیگ بیست‌ودوم معارفه شد. مهاجم فصل گذشته سپاهان که حالا به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال از او یاد می‌شود.

مدیران استقلال به نظر می‌رسد به مانند فصل گذشته سیاست جوانگرایی را در پیش گرفته‌اند و دومین خرید احتمالی آبی‌ها یک هافبک جوان خواهد بود. امید حامدی‌فر هافبک 22 ساله فصل گذشته صنعت نفت آبادان که محصول آکادمی فولاد خوزستان است و در سه فصل گذشته نامش در فهرست تیم بزرگسالان صنعت نفت قرار گرفته است.

توانایی بازی در دو پست

حامدی‌فر در لیگ بیست‌ویکم یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب صنعت نفت بود و نمایش‌های درخشانی را از خود زیرنظر علیرضا منصوریان به اجرا گذاشت. هافبک 22 ساله تیم امید ایران که پیشنهاد حضور در پرسپولیس را هم دریافت کرده بود، به نظر می‌رسد توافق نهایی را با مدیران استقلال انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او دومین خرید تابستانی استقلال خواهد بود.

هافبک دفاعی فصل گذشته صنعت نفت، توانایی بازی در پست دفاع میانی را هم دارد و در لیگ بیست‌ویکم، در 21 بازی برای صنعت نفت یک گل زد و یک پاس‌گل داد و توانست از سایت آماری متریکا نمره 6.84 را دریافت کند و از لحاظ آماری، دومین بازیکن شاخص نفتی‌ها در فصل گذشته شناخته می‌شود.

حامدی‌فر-استقلال؛ کار تمام شده است؟

مدیران استقلال هنوز به صورت رسمی خرید جدید خود را معارفه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد فرآیند انتقال این هافبک 22 ساله استقلال نهایی شده است. چرا که مربی فصل گذشته نفتی‌ها روز گذشته پیام تبریک ویژه‌ای را در صفحه اینستاگرامی خود برای حامدی‌فر منتشر کرد.

محمد خرمگاه که خود یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال به شمار می‌رود و فصل گذشته در صنعت نفت، دستیار علیرضا منصوریان بود، در پیامی اینستاگرامی پیوستن حامدی‌فر به استقلال را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت داشت تا این‌گونه به صورت غیر رسمی از خرید جدید استقلال رونمایی کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399mdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: نگاه فوتبال ایران به بازی صنعت نفت و استقلال است