تاریخ انتشار: 1401/04/02 12:17
کد خبر: 20289

دستیاران یحیی قربانی ادامه حضور گل محمدی در مسند سرمربیگری

به هر حال یحیی سالیان سال با این نفرات کار کرده بود و لابد به آنها اعتقاد داشت، اما وقتی قافیه به تنگ آمد، دوستانش را قربانی تداوم حضور خودش در پرسپولیس کرد
دستیاران یحیی قربانی ادامه حضور گل محمدی در مسند سرمربیگری

خبر غیرمنتظره این روزها، تغییر ترکیب دستیاران یحیی گل‌محمدی در کادر فنی پرسپولیس بود. داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور که از زمان حضور یحیی در پرسپولیس به عنوان مربیان دروازه‌بانی و بدنسازی مشغول به کار بودند، نهایتا از این تیم کنار گذاشته شدند. زمان قهرمانی‌ها طبیعتا از کار آنها تمجید می‌شد، اما این فصل که پرسپولیس جام‌های مختلف را از دست داد و بازنده بزرگ مسابقات بود، طبیعتا آنها هم مورد نقد قرار گرفتند. یحیی گل‌محمدی در مقاطع مختلف کوشید تا از این نفرات حمایت کند. تعداد زیادی از هواداران خواهان کنار رفتن دستیاران یحیی و جایگزینی آنها با نفرات دیگر بودند. یحیی اما در چند نوبت گفت تن به چنین کاری نخواهد داد. با این همه سرانجام در تعطیلات آخر هفته شاهد کنار گذاشته شدن داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور بودیم. این که آیا تغییرات شامل حمید مطهری هم خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست.

به ماجرای رخ داده از دو زاویه می‌توان نگاه کرد؛ یکی این که گل‌محمدی ترجیح داده با گوش سپردن به انتقادات، کادرش را قوی‌تر کند و در واقع کار حرفه‌ای را به رفاقت و دوستی ترجیح بدهد. نگاه دوم اما این است که یحیی وقتی احساس خطر کرد، از کادرش گذشت و آنها را سپر قرار داد تا همچنان سر جای خودش باقی بماند. به هر حال یحیی سالیان سال با این نفرات کار کرده بود و لابد به آنها اعتقاد داشت، اما وقتی قافیه به تنگ آمد، دوستانش را قربانی تداوم حضور خودش در پرسپولیس کرد. هنوز از یاد نبرده‌ایم داود فنایی بعد از شکست پرسپولیس در دربی حذفی، آن استوری حمایتی را از گل‌محمدی گذاشت و منتقدان سرمربی سرخ‌ها را به ضعف حافظه متهم کرد. حالا اما خود او قربانی ادامه حضور یحیی در مسند سرمربیگری قرمزها می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qag9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ برای پرسپولیس و یحیی