تاریخ انتشار: 1401/04/13 13:02
کد خبر: 19823

یک جمله و محبوبیت بمب پرسپولیس در دل هواداران/ ستاره نیامده محبوب‌ترین شد!

سعید صادقی وینگر تیم گل گهر سیرجان فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و به نوعی تبدیل به شاه‌ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران شد.
یک جمله و محبوبیت بمب پرسپولیس در دل هواداران/ ستاره نیامده محبوب‌ترین شد!

صادقی با آمار ۱۴ پاس گل و ۷ گلی که فصل گذشته به جای گذاشت تقریبا از تمامی تیم‌‎های مدعی فوتبال ایران پیشنهاد داشت و حالا خیلی‌ها بر این باورند که احتمالا در حال حاضر گران‌ترین فوتبالیست ایرانی لیگ برترشده است.

او از تیم های استقلال، سپاهان اصفهان و حتی فولاد خوزستان هم پیشنهادات خوبی داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به پرسپولیس ملحق شود. به همین خاطر سعید صادقی در اولین تمرین سرخپوشان در فصل جاری محبوب‌ترین بازیکن این تیم هم بود که هواداران پرسپولیس حسابی برای او سنگ تمام گذاشتند.

شاید یکی دیگر از دلایل محبوبیت سعید صادقی به مصاحبههای اخیرش پس از پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس برمی‌گردد که گفته است: ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. این تیم را با جان و دلم انتخاب کردم و...

از طرفی شاه ماهی نقل و انتقالات درحالی که تیم رقیب استقلال را به شدت خواهان خود می‌دید به پرسپولیس پیوست و قرمزپوش شد تا محبوب هواداران شود. سبک فوتبال سعید صادقی هم شاید دلیل دیگر این محبوبیت باشد. قرمزها صاحب یک وینگر خلاق و یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش فوتبال ایران شده‌اند که می‌تواند هم پاس گل های زیادی بدهد و در ضمن گل هم بزند.البته بمب قرمزها باید بداند کار بسیار سختی در پرسپولیس پیش رو داشته و این تشویق ها، انتظار درخشش بیشتر هم به دنبال خواهد داشت!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9m5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور در پرسپولیس؛ یک شمشیر دو لبه برای صادقی